Reply on: si #27067:
Aj ked 1435, tak na kompletne novo vybudovanych usekoch. Rozmyslat o vymene podvozkov na tych starych plesnivych verkloch T3 je blbost, nakolko to nie je perspektivne vozidlo pre 21. storocie. Ked prechod na 1435 tak v takom zmysle, ze napr. trat do Petrzalky sa postavi na 1435 (aj s vozovnou) a v meste bude prestup na 1000ku na hrane. Keby vznikol takyto zaklad (pretoze vyriesenie nosneho systemu je prioritnejsie, ako nezmyselne hadky o rozchode), tak by sa dalo uvazovat o prestavbe jednotlivych radial so sucasnym zakupenim novych vozov. U mna osobne je prvy kandidat na totalnu rekonstrukciu Dubravka a druhy kandidat Ruzinov (kym sa nieco u nas rozhybe, tak tu bude vyzerat to BKV podobne, ako v tuneli)
galiyosha
Inak, normalna otazka (neber to ako utok, namet na hadku alebo cokolvek ): Preco si vlastne tak ortodoxne kvoli prechodu na "normalny" rozchod? Lebo su to podla teba za sucasnej situacie vyhodene peniaze?
Bola uz vlastne vypracovana nejaka realna studia, co by zmena rozchodu stala a ci by jej prinosy vyvazili financnu narocnost?