VCERA (1.8.) SOM OKOLO OBEDA MYSLEL, ZE MAM UZ Z TOHO TEPLA HALUSKY !!!
NA STUROVEJ SOM VIDEL NA SKUSOBNEJ JAZDE ZELENY KOSICKY SOLARIS !!! KOSICKA SPZ, VPREDU NA INF. DISPLAYI NAPIS: DOPRAVNY PODNIK MESTA KOSICE, VZADU DPMK !!! SKUSALI HO V ZAKRUTACH NA SAFKU !!!
VIE NIEKTO NIECO BLIZSIE O TEJTO VECI ?!?!?!?!?!
dietatko, beus vraj uz vcera pocul 4400 behat na linke 98, ale nevidel ho a ani ho nestihol chytit.. ale vraj uz vcera behala (98 ma konecnu pod beusovym oknom :-))
Vcera na ulici K Zeleznej studienke (Voj. nemocnica -> K Suchemu mlynu) naburali zozadu do 15Tr 6604. nic zvlastne, ale vodici spolu s vozom dopravne nehody (tym zltomodrobielym s oranzovymi majakmi) cakali na policiu skoro 2 hodiny ...(potesi).
Dnes na Racianskej magistrale premavali asi 4-5 K2S
Turbo, o akych 2 miliardach hovoris, ved MHD v roku 2000 dostala len 1,2 mld. Sk. Z toho mi vyplyva, ze Prazska MHD dostava na 1 obyvatela 5 krat viac ako Bratislavska. Zda sa, ze magistrat stale nepochopil dolezitost MHD v zivote mesta.
Zdravim vsetkych fandov z BA z litovskeho Vilniusu. Miestna MHD to je to prave bahno pre fandov. Zmes KAros, ikarusov, volv a trolikov 14Tr a 15Tr. Dokonca som videl aj 9 Tr.
Po navrate mozem spachat nejaky clanok.
Ak sa niekomu nepaci nejak uprava tohoto vzkazu, tak nech to skusi na ruskej klavesnici.
Turbo: Pozri, elektricka trakcia je v BA uzasna, pozri sa na tie vraky co jazdia na linke 3, poruchy takmer kazdy den. Cele osadenstvo DPB mi pripada trochu OUT - najdolezitejsie su kvalitne smerove tabule, uspora nasadenim vozidiel SOR na malo vytazene linky - napr. 29 na Devin, precislovavanie liniek a bezdovodne menenie grafikonov (drobne zmeny +/- par min) - len aby sa nedal vydat nejaky papierovy CP. Bolo by lepsie prizret sa na financne pozadie nakupu poskodenych ICK, ci novych automatov a oznacovacov - niekto dostal z toho slusny bonus, vsak p. riaditel?, na personal v predajni na Hlavnej stanici - no comment, vodicov co si jazdia dopredu aj s palubnymi pocitacmi - zvlast pri poslednom odchode to potesi - a hlavne REVIZOROV co sa TOPIA V UPLATKOCH a nikto s tym nic nespravi.
Administrativne hity typu K2 / 2 x T6 ci ake maju oznacenie, chronometraze stare 10 rokov absolutne nevhodne (napr. usek Zlate Piesky - Nadjazd Vajnory spravi podla papiera jeden spoj za 2, iny za 5 min.)
Genialne grafikony kedy idu 3 spoje naraz a potom 20 minut nic a hlavne neustale rusenie a obmedzovanie prepravnych vykonov, pochovanie expresnej prevadzky - velka romantika cestovat z Race do Dubravky linkou 5 a aj to este obchadzkou mimo tunel... stara zlata 105! Ano, toto vsetko nie je vasa vina, nie su peniaze, magistrat MHD vobec nezaujima.. atd. Ale inde to funguje a mna ako cestujuceho zaujima vysledny efekt - kvalita vozidiel, intervaly a presnost. Nic viac a nic menej. Pekny den vsetkym!
Take autobusy u nas urcite nebudu skoro. Dovolim si tvrdit, ze najblizsich 20 rokov tu nebudu. Ajtak sa v uzemnom plane rata z rozsirovanim trolejbusov (pokial viem).
Mark:
Ak sa ti MHd nepaci, tak chod pesi, alebo autom, alebo taxikom. Je nam vsetkym jasne, ze blavacka MHd je v porovnani z Prazskou, Viedenskou, Vudapestianskou, Brnesskou a este neviem akou uboha, ale to ze napisemem ze je na **** a podobne vaci ju nevylepsi. Radsej daj konstruktine navrhy na zlepsenie, ale ako mi hovorili ludia z podniku, MAGISTRAT je lenivy. Lebo oni naozaj chodia na magistrat, a tam ich vzdy poslu prec, ze niesu peniaze. Takze by som nevidel chybu iba v podniku, ale aj inde. Ubvedom si, ze Prazska MHD dostava 7 az 8 moliard Korunna MHD rocne. A pritom je iba 2,5 krat vascia. A nasa? Podla mojho odhadu dostava urcite menej ako 2 miliardy. Cize si to treba zratat. K tomu si uvedom, ze mame najviac fekalnych autobusov , a tie su na prevadzku a udrzbu najdrahsie. Najlacnejsie u nas su eliny, ale to je vseobecne zname, ze kolajova doprava je podstatne rentabilnejsia, aje ked ziaden DP na svete nieje ziskovy, tam, kde je zaklad na Metre a eline, je to ovela lepsie. (Praha, Vieden, Brno, Budapest, ....) A bihuzial _MAGISTRAT nepocita s rozsirovanim Elin. Oni totiz chcu METRO, ale dobre vieme, ze nikdy nebude. Iba pred volbami to ludom naslubuju a oni naletia. Preco tam nejde kandidat, ktori povie, ze metro nebud, vidme to ralne, ale budem sa snazit rozsirit eliny alebo aspon elektricku trakciu (teda eliny+troliky)...
Bon-Cu: to ich chapem, ono Presov ma navyse uplne ine podmienky, ako BA, takze sa ani skusenosti z Presova do bratislavskej MHD moc prenasat nedaju. Mohli by ste si z Presova vziat priklad len v jedinom: vo frekvencii a nadvaznosti nocnych spojov. Presov ma sice vybornu MHD, ale vsetky starosti i radosti maju u nas oproti BA 20% rozsah - mame iba 20% obyvatelov z toho, co ma BA.
Linky do dedin: tu by som si radsej vzal priklad z Prahy - prazske riesenie by bolo pre Bratislavu idealne. Linky 300-vkoveho radu by premavali z mesta do okolitych obci, zabezpecovali by ich sukromni zmluvni dopravcovia (resp. SAD, resp.DPB), platil by na nich jednotny tarif, vyhlasovany DPB... proste by slo o nejake zmysluplne rozsirenie BID, pretoze BID v sucasnom jej stave je na zaplakanie. V meste by zastavovali na zastavkach MHD. Mimo mesta by sa vytvorili pasma koncentricky obkruzujuce Bratislavu. Keby sa to dobre podarilo, mohli by ste do pasiem BID zahrnut aj Trnavu :-))) - podobne, ako prazska MHD ma zo svojich piatich vonkajsich pasiem v tretom pasme Kladno
Len mi prosim vas, Bratislavcania, nepovedzte: "Snivaj dalej". Ono to mozne v BA je, len nie je chut a vola. Ludom sa proste nechce urobit nic, co priamo nemusia. Asi fakt ludia odchovani centralnym planovanim budu musiet vymriet...
V celej zadnej casti ma nedymove skla, neviem preco, ale tipujem ze ked ho generalkovali, tak tam mali viacero vozov naraz a ako ich mali vedla seba, tak tie skla pri nasadzovani poplietli, alebo proste vymenili zadne casti ;-)))
Si: No povedz, kto by bol ochotny sa pchat do politiky. Kazdy vie, ze je to len spina, ktora mu zneprijemni zivot... A navyse vidime, ako politika deformuje cloveka. Kazdy je vydieratelny, takze urobi 1. ustupok, druhy a uz to ide ako na beziacom pase...
Sen mestskej dopravy
31.7.2001
Spoločnosť Scania, známy výrobca nákladných automobilov a autobusov, predstavila na nedávnej výstave v Londýne nový model bezemisného autobusu určeného pre mestskú hromadnú dopravu. Pohon autobusu je založený na kombinácii dvoch technológií – elektrického pohonu a palivových článkov, ktoré neprodukujú nijaké emisie, iba čistú vodu. Naviac je recyklovaná aj brzdná energia. Palivové články sú plnené čistým plynným vodíkom, ktorý je v stlačenom stave uložený v nádržiach na streche autobusu. Spotreba energie je o 60 percent nižšia v porovnaní s obdobným typom autobusu s dieslovým motorom. Hlučnosť a vibrácie boli tiež znížené na minimum.
d3k0, uz ma inac napadla aj taka myslienka, ze co tak najst neakych odvazlivcov z klubu, ktory by boli ochotni kandidovat v komunalnych volbach. (priznavam, ze ja na to odvahu nemam:) Za predpokladu, ze by sa ale nedali skorumpovat, tak by tam mohli minimalne zneprijemnovat zivot tym ostatnym, ak by xceli nieco rusit, kratit a podobne v MHD... a verim tomu ze aspon jeden takyto clovek by tam presiel...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KLF
NA STUROVEJ SOM VIDEL NA SKUSOBNEJ JAZDE ZELENY KOSICKY SOLARIS !!! KOSICKA SPZ, VPREDU NA INF. DISPLAYI NAPIS: DOPRAVNY PODNIK MESTA KOSICE, VZADU DPMK !!! SKUSALI HO V ZAKRUTACH NA SAFKU !!!
VIE NIEKTO NIECO BLIZSIE O TEJTO VECI ?!?!?!?!?!