MARK:
k tym srotom na linke 3:
KRASNANY, kde sa vozy K2 parkuju maju najlepsiu elektrickovu udrzbu. Mal by si si porovnat uroven Krasnanskych vozov s vozmi z Jurajovho Dvora. Clovek, ktory je za to zodpovedny vie, kde je sever a ak by boli vsade talyto ludia, tak by to aj pri neutesenej financnej situacii mohlo vyzerat inak. Inac, K2 je najstarsi typ, aky v Blave vobec este jazdi tak sa necudujme, ze sa kazi. Ale napreklad uz vsetky K2 maju upravenu vyzbroj, - nemaju suntiky, ale elektroniku !!! Ajtak asi neveis, co to znamena, ale tie vozy uz nemaju uplne povodnu vyzbroj, iba zrychlovac. A v Juraku maju suntiky dodnes. Vies ako sa to kazi? Dostane sa tam spina, sajrajt a potom voz odrazu nebrzdi, ale brzdi vtedy ke nema, ... Tio, ze K2, alebo prezyvane aj kacicky, kuria v lete je sposobene ich debilnou konstrukciou. CKD tam totiz bachli mierne upraveny zrychlovac z T3 (to su tie stare ovalne). Samozrejme zvonku vudno, ze ide o 6 napravove vozidlo, ktore urcite zere viac amperov. Napriek zvysenemu poctu jazdnych a brzdnych stupnov zrychlovaca, vykonnejsemu chladeniu sa to cele prehrieva a vodic nezapne kurenie - To je odpadove teplo, ktopre smeruje z vozidla von, ale znacna cast sa dostane aj dnu. A kazenie: cudoval by si sa, keby sa stare sunky nekazili?
k tym srotom na linke 3:
KRASNANY, kde sa vozy K2 parkuju maju najlepsiu elektrickovu udrzbu. Mal by si si porovnat uroven Krasnanskych vozov s vozmi z Jurajovho Dvora. Clovek, ktory je za to zodpovedny vie, kde je sever a ak by boli vsade talyto ludia, tak by to aj pri neutesenej financnej situacii mohlo vyzerat inak. Inac, K2 je najstarsi typ, aky v Blave vobec este jazdi tak sa necudujme, ze sa kazi. Ale napreklad uz vsetky K2 maju upravenu vyzbroj, - nemaju suntiky, ale elektroniku !!! Ajtak asi neveis, co to znamena, ale tie vozy uz nemaju uplne povodnu vyzbroj, iba zrychlovac. A v Juraku maju suntiky dodnes. Vies ako sa to kazi? Dostane sa tam spina, sajrajt a potom voz odrazu nebrzdi, ale brzdi vtedy ke nema, ... Tio, ze K2, alebo prezyvane aj kacicky, kuria v lete je sposobene ich debilnou konstrukciou. CKD tam totiz bachli mierne upraveny zrychlovac z T3 (to su tie stare ovalne). Samozrejme zvonku vudno, ze ide o 6 napravove vozidlo, ktore urcite zere viac amperov. Napriek zvysenemu poctu jazdnych a brzdnych stupnov zrychlovaca, vykonnejsemu chladeniu sa to cele prehrieva a vodic nezapne kurenie - To je odpadove teplo, ktopre smeruje z vozidla von, ale znacna cast sa dostane aj dnu. A kazenie: cudoval by si sa, keby sa stare sunky nekazili?
Mark
Administrativne hity typu K2 / 2 x T6 ci ake maju oznacenie, chronometraze stare 10 rokov absolutne nevhodne (napr. usek Zlate Piesky - Nadjazd Vajnory spravi podla papiera jeden spoj za 2, iny za 5 min.)
Genialne grafikony kedy idu 3 spoje naraz a potom 20 minut nic a hlavne neustale rusenie a obmedzovanie prepravnych vykonov, pochovanie expresnej prevadzky - velka romantika cestovat z Race do Dubravky linkou 5 a aj to este obchadzkou mimo tunel... stara zlata 105! Ano, toto vsetko nie je vasa vina, nie su peniaze, magistrat MHD vobec nezaujima.. atd. Ale inde to funguje a mna ako cestujuceho zaujima vysledny efekt - kvalita vozidiel, intervaly a presnost. Nic viac a nic menej. Pekny den vsetkym!