About výhybky: Vykoľajenie môže byť zapríčinené poruchou Kaliforňana, ale niet sa čomu diviť, že sa to pokazí, keď po tom niektorí chodia tak (vodiči z Juráku sa fakt neserú, asi majú dobrý pocit, že v Karlovke nebude dispečér. Keď bol kaliforňan na Radlinského, chodili tam všetci ako posratí). Ale keď tam ide 5 ľudí, ktorý tam prejdú v 20 km/h a viac, potom sa môže stať ďaľšiemu, ktorý ide opatrne, že sa tam niečo ulomí, alebo tak...
About Karosy: Karosa sa môže uživiť jedine zájazdovými autobusmi, pretože taká konštrukcia, na akej stále vyrábajú nezaručuje vhodné parametre pre mesto. Mne osobne sa však nepáči typ B934E, pretože som sa v ňom viezol asi 1 a pol hodiny a bol som z toho tak vyhučaný že pekne ďakujem (netuším, aký to malo motor, bolo to na ČSAD-HODONÍN: linka BRNO-HODONÍN)
About SOR: Akurát dnes som sa viezol do istej polikliniky týmto autobusom a kvôli linke 51 by sa oplatilo urobiť špeciálne vozidlo SOR B0.5! V prípade 49ky je to len dobre, pretože tú si všímam (ráno) dosť natrepanú. SORy by som však dal jednoznačne na linky štýlu 76,77 atď.
About Karosy: Karosa sa môže uživiť jedine zájazdovými autobusmi, pretože taká konštrukcia, na akej stále vyrábajú nezaručuje vhodné parametre pre mesto. Mne osobne sa však nepáči typ B934E, pretože som sa v ňom viezol asi 1 a pol hodiny a bol som z toho tak vyhučaný že pekne ďakujem (netuším, aký to malo motor, bolo to na ČSAD-HODONÍN: linka BRNO-HODONÍN)
About SOR: Akurát dnes som sa viezol do istej polikliniky týmto autobusom a kvôli linke 51 by sa oplatilo urobiť špeciálne vozidlo SOR B0.5! V prípade 49ky je to len dobre, pretože tú si všímam (ráno) dosť natrepanú. SORy by som však dal jednoznačne na linky štýlu 76,77 atď.