ad vyhybky: co sa stala nejaka nehoda na kalifornane, ked sa tu o tom tolko pise.
ad SOR: podla mna by sme mali kupovat tie SORy C7.5, ved su linky, kde by bohate stacili. A tam kde by nestacili by chodili Ikarusy 415 prip. Karosy B742.
ad SOR(2): inak neexistuje dajaka moznost ako vybavit SOR automatickou prevodovkou? a vie niekto znaly porovnat prevadzkove naklady SORU B9.5 a IKARUSU 415. Zaujimama spotreba nafty, zlozitost udrzby, poruchovost...........
ad nove busy: Je v podmienkach toho novovypisaneho tendru, ze novododavane busy maju byt na plyn???
ad SOR: podla mna by sme mali kupovat tie SORy C7.5, ved su linky, kde by bohate stacili. A tam kde by nestacili by chodili Ikarusy 415 prip. Karosy B742.
ad SOR(2): inak neexistuje dajaka moznost ako vybavit SOR automatickou prevodovkou? a vie niekto znaly porovnat prevadzkove naklady SORU B9.5 a IKARUSU 415. Zaujimama spotreba nafty, zlozitost udrzby, poruchovost...........
ad nove busy: Je v podmienkach toho novovypisaneho tendru, ze novododavane busy maju byt na plyn???
d3k0
Bon-Cu: Podľa DPB sú SORy C7.5 príliš malé. Podľa mňa sú postačujúce pre linky 49 a 51. Tie obrázky (nákresy vozov) začal kresliť BEUS v mierke od oka a ďalšie, čo sme kreslili my, sú iba s nimi kompatibilné.
Jano: Ku chybám medzi vozovým parkom autobusov TAM 272 došlo preto, lebo niektoré vozy stáli medzi vyradenými. Sorry, asi zvolím iný spôsob aktualizácie. Btw, ktoré z vozov 1402, 2404 a 2408 sú skutočne dlhodobo odstavené?
nick (alebo kto si): Na názore človeka, ktorý si na iMHD.sk pozrel "až" 4 stránky - konkrétne Úvodnú stránku, Info o iMHD, Odkazy a Diskusiu mi vôbec nezáleží. Okrem toho svoje názory píšeš anonymne a nepozrel si si čo len jedinú stránku o vozidlách - hlavne, že sú podľa teba plné chýb a nepresností. Ty si asi nejaký telepat, alebo "Fedor" :-))) Keep smiling.