ja si myslim , ze sanosy 200 boli genialne tbusy , akurat viem , ze na ne nadavali dochodci, kedze do nich nastupovali zaujimavym sposobom
nevie nahodou niekto co su zac tie busy v trnave ( mhd , asi novoplan-y ) ??
tulenique: Konecne sa to niekto spytal. Naco rekonstruujeme stare vraky na plyn, ked nove autobusy na plyn nie su? Mne sa tak zda, ze za tym bude nieco ine ako ekologia. Kto vie, ake spagatiky niektori tahaju...
ad. vykolajenie - jedna sa o popis k fotke eliny 7906, ktora sa vykolajila vlani v auguste na Radlinskeho. (vid galeria, uz ju mozes aj jednoducho vyhladat)
ad vyhybky: co sa stala nejaka nehoda na kalifornane, ked sa tu o tom tolko pise.
ad SOR: podla mna by sme mali kupovat tie SORy C7.5, ved su linky, kde by bohate stacili. A tam kde by nestacili by chodili Ikarusy 415 prip. Karosy B742.
ad SOR(2): inak neexistuje dajaka moznost ako vybavit SOR automatickou prevodovkou? a vie niekto znaly porovnat prevadzkove naklady SORU B9.5 a IKARUSU 415. Zaujimama spotreba nafty, zlozitost udrzby, poruchovost...........
ad nove busy: Je v podmienkach toho novovypisaneho tendru, ze novododavane busy maju byt na plyn???
About výhybky: Vykoľajenie môže byť zapríčinené poruchou Kaliforňana, ale niet sa čomu diviť, že sa to pokazí, keď po tom niektorí chodia tak (vodiči z Juráku sa fakt neserú, asi majú dobrý pocit, že v Karlovke nebude dispečér. Keď bol kaliforňan na Radlinského, chodili tam všetci ako posratí). Ale keď tam ide 5 ľudí, ktorý tam prejdú v 20 km/h a viac, potom sa môže stať ďaľšiemu, ktorý ide opatrne, že sa tam niečo ulomí, alebo tak...
About Karosy: Karosa sa môže uživiť jedine zájazdovými autobusmi, pretože taká konštrukcia, na akej stále vyrábajú nezaručuje vhodné parametre pre mesto. Mne osobne sa však nepáči typ B934E, pretože som sa v ňom viezol asi 1 a pol hodiny a bol som z toho tak vyhučaný že pekne ďakujem (netuším, aký to malo motor, bolo to na ČSAD-HODONÍN: linka BRNO-HODONÍN)
About SOR: Akurát dnes som sa viezol do istej polikliniky týmto autobusom a kvôli linke 51 by sa oplatilo urobiť špeciálne vozidlo SOR B0.5! V prípade 49ky je to len dobre, pretože tú si všímam (ráno) dosť natrepanú. SORy by som však dal jednoznačne na linky štýlu 76,77 atď.
Dietatko: No zas na druhej strane som uznal, ze ak sa ta elektricka vykolajila kvoli zavade na kalifornane, potom je v tom vodic nevinne. Popis som teda zjemnil...
Takeho maleho fuzateho imbecila co dnes okolo 14.00 isiel so 7785-86 na linke 12 smerom do mesta by som nakopal do ****. Isiel s tym jak blazon a cez kalifornana pri konecnej karlova ves isiel v plnej rychlosti, skoro som vytrhol tie drzadla ktorych som sa drzal...
d3k0, presne tak, takychto sa zastavat ??
Ceco: Škoda, neviem, kade išiel ten bus, písal mi to Peťo P.
Bon-Cu: Podľa DPB sú SORy C7.5 príliš malé. Podľa mňa sú postačujúce pre linky 49 a 51. Tie obrázky (nákresy vozov) začal kresliť BEUS v mierke od oka a ďalšie, čo sme kreslili my, sú iba s nimi kompatibilné.
Jano: Ku chybám medzi vozovým parkom autobusov TAM 272 došlo preto, lebo niektoré vozy stáli medzi vyradenými. Sorry, asi zvolím iný spôsob aktualizácie. Btw, ktoré z vozov 1402, 2404 a 2408 sú skutočne dlhodobo odstavené?
nick (alebo kto si): Na názore človeka, ktorý si na iMHD.sk pozrel "až" 4 stránky - konkrétne Úvodnú stránku, Info o iMHD, Odkazy a Diskusiu mi vôbec nezáleží. Okrem toho svoje názory píšeš anonymne a nepozrel si si čo len jedinú stránku o vozidlách - hlavne, že sú podľa teba plné chýb a nepresností. Ty si asi nejaký telepat, alebo "Fedor" :-))) Keep smiling.
Dnes nejaky cas (okolo pol 12) nepremavali trolejbusy na Prazskej kvoli strhnutemu trolejovemu vedeniu nad hlavnou stanicou. Nahradnu dopravu zabezpecili 2515 z 83 a 2827 z 34.
Ti rumunski harmonikari su coraz drzsi - zachvilu zacnu vyberat peniaze s nozikom v ruke...
tak som sa pekne pobavil na urovni niekolkych prispevkov...
nemala nahodou 7054 teraz niekedy este rovny plech? ak nie, opravte ma, ale rano som ju zhliadol tusim na linke 7 (!)s plechom vlnitym.
lucia: myslim, ze sa tu uz nieco take preberalo, ale aj ked by to bola vrcholova sluzba, nic to nemeni na tom, ze je to dost obtiazne...
dlhodobo odstavene: znamena to, ze este nie je DEFINITIVNE odstraneny z prevadzky, ale pri pohlade na taku chuderku 4400 si nie som isty jej/jeho znovuzaradenia, a podobne je to aj s inymi vozidlami
Spectre: nic v zlom, ale trochu sa uc pravopis :->
Čaute! Dnes vyšla z Ústredných dielní súprava 7937-38. Nastreknutá je klasicky červeno-biela, ale odtieň je taký bledý ako 7917-18, ktorá sa takisto ocitla v centrálnych dielňach. T6 7943-44 zrejme príde o reklamu, lebo sa chystá do Ústredných dielní a Eurotel má záujem iba o jednu súpravu Easy.
Inac v tych T6kach hlasia zastavky? Lebo ja som dost mimo elektriciek... A ked nie tak odkial viete ako sa tie zastavky hlasia?
Inac nebude niekedy nejaky den otvorenych dveri dpb?
V piatok som stretol perfektneho revizora!
Kontorloval tri zastavky v tom istom trolejbuse a dokonca o pol desiatej rano(to sa este nestalo), dalej smerom do mesta!!! a nemal dzinsy, ale kratke nohavice!!! A velka to bola sranda, ked mu neslo overit elektricenku Chytili jednu pani a ona kricala: "To kvoli jednemu listku...? Mam doma choru zenu!!!" Neviem co myslela pod tou chorou zenou..
To hlasenie zastavok ma teda fakt pekne sklamalo...Ten gong uz fakt horsi ani nemohli vybrat...a ta hlasitost, to ako keby si vodic v kabine popod nos zahundral...nemohli si vziat priklad z tych hlasicov co su v T6-kach ??!! Tie su uplne super, hlasitost aj zrozumitelnost nemaju chybu, az nato ze su tam prazske zastavky...ale sak to sa da vymenit...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.