Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #25392:
Ok, tak si to skúsim:
🙂 😞 😢 ;:D ;-p 😕 :-o
Reply on: galiyosha #25390:
To bohužiaľ nemám.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

V piatok som sa zviezol MANom. Čo sa týka pohodlia, mám z neho celkom dobrý pocit. Vďaka usporiadaniu nie je veľa sedadiel, kde by bolo málo miesta na nohy, a aj tam je dosť výrazná snaha o komfort (zadná stena sedačky trochu vydutá dopredu, takže je viac priestoru). Nie celkom šťastné sa mi zdá riešenie uličky so šikmými rampami.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #25550:
Ešte jedna vec - prečo na jednej strane chválim chapsácky produkt a na druhej spochybňujem vyhľadávanie: Vyhľadávanie je do veľkej miery vecou nastavení. Ak sa parametre nastavia blbo, výsledok vyzerá podľa toho. Chapsácky CP po inštalovaní má prestupové časy nastavené dobre. Na webovej verzii www.cp.sk to buď nenastavili dobre, alebo vôbec.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Ad www.cp.sk: Tie bratislavské cesťáky sú tam už dlhšie. Vyhľadávanie fungovalo dosť na figu, keď som to testoval (napríklad spojenie s prestupom 0 min.) .
Čo sa týka platnosti databázy, ten koncový dátum je viac-menej pro forma (čiže, ak by si teraz niekto vyhľadal spojenie na 30.9., tak by ho našlo, ale na 1.10. už nie). Aktualizácia 29.2. je najmä pre železnice (1.zmena CP).
Cestovné poriadky, ktoré ponúka Inprop, sú určite skvelé, je to vlastne produkt českého CHAPSu (český si kupujem už pár rokov). Ale cena za ne je nehorázna (1080 Sk oproti 350 Kč za chapsácky, pritom rozsah dát inpropáckeho je v oblasti MHD výrazne menší). Kým nedostanú rozum a nepôjdu s cenou výrazne dole, tak si nechám zájsť chuť.
A nakoniec,je uplne jedno,ako ktory autobus jazdi,nakoniec sa aj tak kupia tie,ktorych vyrobca bude najlepsie "lobbovat"...
Reply on: Ike #25547:
Aj u nas v BA chodi tusim dvojklbovy a vozovna je pod Novym mostom. Inac asi stvorklbovy vlacik som videl aj na dovolenke v Grecku, takze asi to bude celosvetovy zvyk s tymi vlacikmi...
Reply on: Beus #25546:

ja som bol raz na dovolenke v spanielsku a bol tam taky 4-klbovy vlacik, ale poviem vam ze zatacky rezal lepsie ako u nas kratka karosa... 🙂
Reply on: Andy #25540:
🙂 Heh, vyzera to celkom zaumjavo, ale co ma preboha znamenat ta vytacacia 3. a 4. naprava? (4. by som este ako-tak pochopil, aby to az prilis nerezalo obluky, ale 3.?) :- a 2. nacapena tesne na klbe...ked si predstavim jazdne vlastnosti toho cuda...ved to musi zametat kade-tade 🙂 Keby to urobili na sposob 22Tr - 2. naprava vzdialena od klbu len o malicko menej ako 3. (v ramci moznosti), malo by to IMHO podstatne lepsie jazdne vlastnosti. A inac, 2-klbovy bus nie je nic prevratne, Renault take nieco testoval priblizne pred 2 desatrociami (mozno menej), len neviem aky osud to potom malo...
Reply on: spokojný čitatel #25544:
Mozno by stacilo, keby ten zalozak, co v lete cez vikendy premava ako posila na linke 43 premaval namiesto Lesoparku na Kacin...

Linka 56 urcite nechodi na Potocnu kvoli turistom... 🙂
spokojný čitatel

spokojný čitatel

Práve mi napadlo, čo by ste povedali na opätovné zriadenie linky na Kačín? Hoci aj za nejaký príplatok. Napríklad na jar, v lete a na jeseň cez víkendy 2 X denne (dopoludnia a krátko popoludní). Zdá sa mi, že kedysi sa tu už o tom diskutovalo, ale nepamätám sa.
Myslím, že ten šenk tam ešte funguje a po turistických značkách sa dá odtiaľ dostať do Mariánky, Záhorskej Bystrice a Lamača.

Neviete, pre koho je vlastne určená zachádzak linky č. 56 na Potočnú? Tie časy (skoro ráno a okolo 15.00 hod.) mi nepripadajú príliš vhodné pre turistov. Alebo je to kvoli tým vilám na Zvončekovej alebo záhradkárom na Popolnej?
Reply on: Andy #25540:
to je aky vtip 🙂
na 21 by to ale bodlo
Reply on: Andy #25540:

Pre boha, tie displeje... Čistý emtest 🙂
Reply on: Andy #25540:
Krasa 🙂 ale chcel by som vidiet, ako by sa tocil na bratislavskych krizovatkach 🙂
Toto vyzera celkom zaujimavo:
http://honschopp-kiel.bei.t-online.de/TestHHA.htm
to prve by u nas mohli testovat 🙂
Reply on: Ferro #25538:
Ak niekto vyuziva linku 49, tak mu moze byt cely vyhladavac na nic, ked mu nebude platit ziadne vyhladane spojenie z domu.
Reply on: Andy #25537:
Lenze www.cp.sk prevadzkuje Inprop, takze nemusis nic kupovat, je v ich zaujme, aby to aktualizovali co najcastejsie.
Reply on: Ferro #25536:
Hovorime o www.cp.sk. Pisal som ich aktualizaciu.
www.inprop.sk sa moze dat vypchat, nikto od nich nekupi cestovne poriadky za peniaze...
Reply on: Andy #25532:
Pravdu mas, no podla www.inprop.sk by dalsia aktualizacia mala byt okolo 29.2.2004. Pozri, ja to volako extra neobhajujem, ale je to predsalen pokrok.
No tak k tomu brzdeniu trolu:Aj u trojpedaloveho ovladania je na pravom brzdovom pedali EDB aj vzduch.Po hlbsom presliapnuti pedalu nastupuje vzduch.brzda.Ale je pohodlnejsie dobrzdovat lavym pedalom,je na vzduch citlivejsi.A vzduch.brzda nie je default zabrzdena,len rucna-t.j.bez vzduchu su zabrzdene zadne kolesa.I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.