V piatok som sa zviezol MANom. Čo sa týka pohodlia, mám z neho celkom dobrý pocit. Vďaka usporiadaniu nie je veľa sedadiel, kde by bolo málo miesta na nohy, a aj tam je dosť výrazná snaha o komfort (zadná stena sedačky trochu vydutá dopredu, takže je viac priestoru). Nie celkom šťastné sa mi zdá riešenie uličky so šikmými rampami.
Ešte jedna vec - prečo na jednej strane chválim chapsácky produkt a na druhej spochybňujem vyhľadávanie: Vyhľadávanie je do veľkej miery vecou nastavení. Ak sa parametre nastavia blbo, výsledok vyzerá podľa toho. Chapsácky CP po inštalovaní má prestupové časy nastavené dobre. Na webovej verzii www.cp.sk to buď nenastavili dobre, alebo vôbec.
Ad www.cp.sk: Tie bratislavské cesťáky sú tam už dlhšie. Vyhľadávanie fungovalo dosť na figu, keď som to testoval (napríklad spojenie s prestupom 0 min.) .
Čo sa týka platnosti databázy, ten koncový dátum je viac-menej pro forma (čiže, ak by si teraz niekto vyhľadal spojenie na 30.9., tak by ho našlo, ale na 1.10. už nie). Aktualizácia 29.2. je najmä pre železnice (1.zmena CP).
Cestovné poriadky, ktoré ponúka Inprop, sú určite skvelé, je to vlastne produkt českého CHAPSu (český si kupujem už pár rokov). Ale cena za ne je nehorázna (1080 Sk oproti 350 Kč za chapsácky, pritom rozsah dát inpropáckeho je v oblasti MHD výrazne menší). Kým nedostanú rozum a nepôjdu s cenou výrazne dole, tak si nechám zájsť chuť.
Aj u nas v BA chodi tusim dvojklbovy a vozovna je pod Novym mostom. Inac asi stvorklbovy vlacik som videl aj na dovolenke v Grecku, takze asi to bude celosvetovy zvyk s tymi vlacikmi...
Heh, vyzera to celkom zaumjavo, ale co ma preboha znamenat ta vytacacia 3. a 4. naprava? (4. by som este ako-tak pochopil, aby to az prilis nerezalo obluky, ale 3.?) :- a 2. nacapena tesne na klbe...ked si predstavim jazdne vlastnosti toho cuda...ved to musi zametat kade-tade Keby to urobili na sposob 22Tr - 2. naprava vzdialena od klbu len o malicko menej ako 3. (v ramci moznosti), malo by to IMHO podstatne lepsie jazdne vlastnosti. A inac, 2-klbovy bus nie je nic prevratne, Renault take nieco testoval priblizne pred 2 desatrociami (mozno menej), len neviem aky osud to potom malo...
Práve mi napadlo, čo by ste povedali na opätovné zriadenie linky na Kačín? Hoci aj za nejaký príplatok. Napríklad na jar, v lete a na jeseň cez víkendy 2 X denne (dopoludnia a krátko popoludní). Zdá sa mi, že kedysi sa tu už o tom diskutovalo, ale nepamätám sa.
Myslím, že ten šenk tam ešte funguje a po turistických značkách sa dá odtiaľ dostať do Mariánky, Záhorskej Bystrice a Lamača.
Neviete, pre koho je vlastne určená zachádzak linky č. 56 na Potočnú? Tie časy (skoro ráno a okolo 15.00 hod.) mi nepripadajú príliš vhodné pre turistov. Alebo je to kvoli tým vilám na Zvončekovej alebo záhradkárom na Popolnej?
No tak k tomu brzdeniu trolu:Aj u trojpedaloveho ovladania je na pravom brzdovom pedali EDB aj vzduch.Po hlbsom presliapnuti pedalu nastupuje vzduch.brzda.Ale je pohodlnejsie dobrzdovat lavym pedalom,je na vzduch citlivejsi.A vzduch.brzda nie je default zabrzdena,len rucna-t.j.bez vzduchu su zabrzdene zadne kolesa.I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023