Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #25540:
🙂 Heh, vyzera to celkom zaumjavo, ale co ma preboha znamenat ta vytacacia 3. a 4. naprava? (4. by som este ako-tak pochopil, aby to az prilis nerezalo obluky, ale 3.?) :- a 2. nacapena tesne na klbe...ked si predstavim jazdne vlastnosti toho cuda...ved to musi zametat kade-tade 🙂 Keby to urobili na sposob 22Tr - 2. naprava vzdialena od klbu len o malicko menej ako 3. (v ramci moznosti), malo by to IMHO podstatne lepsie jazdne vlastnosti. A inac, 2-klbovy bus nie je nic prevratne, Renault take nieco testoval priblizne pred 2 desatrociami (mozno menej), len neviem aky osud to potom malo...
Reply on: spokojný čitatel #25544:
Mozno by stacilo, keby ten zalozak, co v lete cez vikendy premava ako posila na linke 43 premaval namiesto Lesoparku na Kacin...

Linka 56 urcite nechodi na Potocnu kvoli turistom... 🙂
spokojný čitatel

spokojný čitatel

Práve mi napadlo, čo by ste povedali na opätovné zriadenie linky na Kačín? Hoci aj za nejaký príplatok. Napríklad na jar, v lete a na jeseň cez víkendy 2 X denne (dopoludnia a krátko popoludní). Zdá sa mi, že kedysi sa tu už o tom diskutovalo, ale nepamätám sa.
Myslím, že ten šenk tam ešte funguje a po turistických značkách sa dá odtiaľ dostať do Mariánky, Záhorskej Bystrice a Lamača.

Neviete, pre koho je vlastne určená zachádzak linky č. 56 na Potočnú? Tie časy (skoro ráno a okolo 15.00 hod.) mi nepripadajú príliš vhodné pre turistov. Alebo je to kvoli tým vilám na Zvončekovej alebo záhradkárom na Popolnej?
Reply on: Andy #25540:
to je aky vtip 🙂
na 21 by to ale bodlo
Reply on: Andy #25540:

Pre boha, tie displeje... Čistý emtest 🙂
Reply on: Andy #25540:
Krasa 🙂 ale chcel by som vidiet, ako by sa tocil na bratislavskych krizovatkach 🙂
Toto vyzera celkom zaujimavo:
http://honschopp-kiel.bei.t-online.de/TestHHA.htm
to prve by u nas mohli testovat 🙂
Reply on: Ferro #25538:
Ak niekto vyuziva linku 49, tak mu moze byt cely vyhladavac na nic, ked mu nebude platit ziadne vyhladane spojenie z domu.
Reply on: Andy #25537:
Lenze www.cp.sk prevadzkuje Inprop, takze nemusis nic kupovat, je v ich zaujme, aby to aktualizovali co najcastejsie.
Reply on: Ferro #25536:
Hovorime o www.cp.sk. Pisal som ich aktualizaciu.
www.inprop.sk sa moze dat vypchat, nikto od nich nekupi cestovne poriadky za peniaze...
Reply on: Andy #25532:
Pravdu mas, no podla www.inprop.sk by dalsia aktualizacia mala byt okolo 29.2.2004. Pozri, ja to volako extra neobhajujem, ale je to predsalen pokrok.
No tak k tomu brzdeniu trolu:Aj u trojpedaloveho ovladania je na pravom brzdovom pedali EDB aj vzduch.Po hlbsom presliapnuti pedalu nastupuje vzduch.brzda.Ale je pohodlnejsie dobrzdovat lavym pedalom,je na vzduch citlivejsi.A vzduch.brzda nie je default zabrzdena,len rucna-t.j.bez vzduchu su zabrzdene zadne kolesa.I.
Reply on: Andy #25528:
dik za vysvetlenie...
Reply on: Spectre #25531:
Jasne, dobru blbost som napisal 🙂
Reply on: Ferro #25526:

Platnosť cestovného poriadku 5.1.2004 - 30.9.2004
Plánovaná zmena dát 30.9.2004
Vytvorené dňa 7.1.2004

To je ale aktualnost... Linka 49 uz ma novy CP. Do 30.9.2004 sa urcite bude menit polovica CP uz len napriklad kvoli mostu Kosicka.
Reply on: Andy #25528:
Aj pokial vyzduch nie je, je vzduchova default zabrzdena, takze sa nepohnes a keby ti za jazdy napr. praskla dajaka hadica, trombelus zastane 🙂
Reply on: Vladimír #25527:
No ten sposob je teda bohovsky intuitivny. 🙂

Inak s tymi datami sa mi to nejako nezda. Ked som si dal napriklad zobrazit odchody 90 smer Novy most, na posledny odchod (23.00 z Vysehradskej) prilepilo poznamku, ze ide len po Einsteinovu. To je, dufam, blud, alebo nie?
Reply on: Vladimír #25527:
Aha, dik. Ale nepaci sa mi to moc, lebo napriklad to vytvori CP bez prazdnin, a nevyzera dobre vytlaceny... No proste nie je to program optimalizovany pre MHD...
Reply on: qwix #25525:
No v trolejbuse mas pedal na jazdu a dva pedale na brzdu. Jedna je elektricka a druha vzduchova. Nevyhoda elektrickej je, ze nebrzdi pri malej rychlosti. Inac vzduchovou sa da brzdit stale, pokial je vzduch. 🙂 Elektricka brzda ma vyhodu, ze je ticha... Dvojpedalove riadenie je vlastne pre vodica ako v autobuse. Elektricka a vzduchova brzda sa automaticky prepina.

Pochopil som to spravne?
Reply on: Andy #25524:
Povedzme, že chceš vedieť odchody L202 z Novohradskej smerom do mesta. Potom:
1. choď na stránku www.cp.sk
2. klikni na záložku "Cestovné poriadky"
3. v oblasti "Mestská hromadná doprava" označ "Bratislava"
4. potvrď kliknutím na "Vybrať"
5. klikni na záložku "Vývesky"
6. vyplň polia - odkiaľ: Novohradská, kam: Rajská, linka: 202, dátum môžeš nechať alebo môžeš zaškrtnúť "celý týždeň" pre všeobecný CP pre pracovné dni aj víkend
7. klikni na "Vyhľadať"
8. požadované spojenie sa zobrazí

Wie einfach! 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement