Nebude to súvisieť s pripravovaným predĺžením linky 49 z Mliekárenskej na Grófsku Nivu? Aj keď nasadzovať na Pažítkovej zberače a následne ich dávať o pár desiatok metrov ďalej pred križovatkou dole by nedavalo žiadnu logiku. Rovnako na Prievozskej opačným smerom nasadzovať a na Hraničnej zasa sťahovať.
Neviete niekto čo sa bude diať na Prievozskej? Na zastávke Prievozská smer Dolné hony a na Pažítkovej smer Centrum dneska pribudli striešky. Alebo len preventívne?
S tym defektom elektrickovej trate rovno v krizovatke Kutuzovova X Vajnorska X Prikopova hlavne smer Zlate Piesky budu niekedy aj opravovat? Neskutocne tam skacu elektricky a mam pocit ze je to coraz horsie a ako nedalekemu rezidentovi aj coraz neprijemnejsie.
S tými presvetlenými interiérmi je to pravda. Podľa mňa je najlepšie, keď je zapnuté iba každé druhé svetlo, pri LED svetlách to je stále viac než dosť. Veď keď je vonku tma, tak nemusí byť vnútri pomaly viac svetla ako je vonku cez deň.
Odporůčam vystúpiť o dve zastávky skôr a ísť na osvieženie pešo, preberieš sa viac ako v autobuse. Väčšina cestujúcich sa sťažuje na presvetlené interiéry.
Tam sa bežne obiehalo tak, že jeden voz išiel na "dvojkovú" koľaj, jeden vycúval na odstavnú etc.
Mmch, v časoch, keď na trati vládol chaos a anarchia, si vodiči bežne pred posledným odchodom pre ukončením menili odchody s predchádzajúcim spojom, aby boli skôr doma. K dokonalosti to dohnal jeden vodič, ktorý si začal meniť odchody hneď po striedaní a to nie s predchádzajúcim spojom ale s tým, ktorý bol prvý na rade. Keď nastala chvíľa posledného kola, zistil, že už nemá s kým meniť odchod, lebo by menil sám so sebou
Môj osobný predpoklad je "lebo to tak vyšlo"..
Chcem sa posťažovať na tmavé sklá v modernych autobusoch a trolejbusoch… Nevidim horšie deprimujucé rána ako isť do busu ktory je tmavsi nez okolie a zaspavat na sedadle… Je to strašné ked clovek pracuje 12h skoro denne, nevidi bozie svetlo z celeho dna( lebo pracuje v nakupaku) a ešte bus mu zabranuje sa dobre prebrat, lebo clovek co v dnesnej dobe len vidi je len umele svetlo ktore nie je staaaaleeeee ako slnko ale blikajuce… perfektny recept este na vacsiu unavu… ludia a to mam 23… chapem ze tmave okna maju nejaky ucinok v lete, ale nemyslim si ze sa to oplati pre ludsku mentalitu.
Tá prestávka v obľúbenom bulharskom letovisku bola kvôli tomu, že prestávku tam mali aj celodenné poradia a nebolo ich ako obehnúť či nemala racionálny dôvod?
Celodenné poradia robia 2 vodiči - doobedná služba začína v rozpätí cca 3:40 - 6:00 a končí v rozpätí cca 11:30 - 15:30, poobedná služba začína v rozpätí cca 11:30 - 15:30 a končí v rozpätí cca 18:30 - 1:00. Doobedná služba zväčša začína vo vozovni a končí na trati, poobedná zväčša začína na trati a končí vo vozovni. Delená služba má, ako už z názvu vyplýva, 2 diely vykonávané spravidla tým istým vodičom: ranný diel služby začína v rozpätí cca 5:00 - 6:30 a končí v rozpätí cca 8:30 - 10:00, poobedný diel služby začína v rozpätí cca 13:00 - 14:30 a končí v rozpätí cca 17:00 - 19:30. Delená služba spravidla začína a končí vo vozovni. Ranná špička zodpovedá rannému dielu delenej služby. Potom sú striedači, čo sú väčšinou delené služby, ktoré začínajú aj končia neskôr ako klasické delené. Striedač začína a končí službu na striedacom mieste, napríklad Trnavské mýto, ŽST Vinohrady alebo Hlavná stanica. Ranné špičky a delené služby sú (až na pár výnimiek) iba v pracovných dňoch. Striedači sú aj cez víkendy, ale v menšom rozsahu a často ide o nedelené služby (aj cez týždeň sa niekoľko takých nájde). Ďalej existujú rôzne kombinácie uvedených služieb a atypické služby, napr. (hlavne cez víkendy) je zopár celodenných služieb začínajúcich a končiacich vo vozovni, obsadzovaných jedným vodičom, ktoré časom nástupu a ukončenia zodpovedajú "nevodičskej" práci, napr. od 9:00 do 20:00.
Vždy ako vždy. V dávnej histórii, "za mňa", na električkách cez týždeň nebolo jedinej rannej služby, niekedy okolo 1989 (už sa jazdilo na Zlaté) prišla prvá lastovička v podobe exemplárne rozhadzovačnej 4/12 s výkonom tuším 3:45, ktorá začínala výjazdom z vozovne na ZP, tam ihneď čerpala pracovnú prestávku, spravila jazdu do Karlovky a späť a zaťahovala.
Nie som z BA, môžeš prosím priblížiť približný nástup a ukončenie podľa typu služby? Predpokladám, že delenú robí jeden vodič rannú + popoludňajšiu špičku, ranná jeden vodič iba ranná špička a celodenná dvaja vodiči, pričom jeden robí rannú špičku + dopoludňajšie sedlo a druhý popoludňajšiu špičku + večerné sedlo? A ako sa striedajú vodičom služby? Ďakujem
Nepomer vznikol keď sa škrtla posilnená poobedňajšia špička. Ranných špičiek bolo vždy viac aj v minulosti, ale nie až tak výrazne – pri dvojlinkovom variante bol od 6:30 do 19:00 celodenný 8-minútový interval a celodenné linky nemali ranné špičky, pretože ráno nebol posilnený interval. Delené boli na linkách 6 a 7, pričom na linke 7 bol nepomer z dôvodu odlišnej trasy, ráno do Rače a poobede iba po Vinohrady.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mhr1