- CP linky 9 sa bude zobrazovat aj 1.1.2025 do 5:51 rano.
- Vsetky odchody zo zastavky su opravene.
- Nemoznost vyhladavat v predosly den je nahlasene.
L9, verzia Platí od 31.12.2024 do 31.12.2024.
L9, verzia Platí od 1.1.2025 sú už iba riadne odchody (štandardný CP).
Po polnoci (t. j. 1.1.2025) sa nedozviem o spoji nič, lebo verzia 31.12. zmizne o polnoci. Pri snahe pozrieť všetky odchody zo zastávky je len aktuálny dátum (+ nasledujúce dni, tie z 31.12. sa nepreklopia do odchodov dňa 01.01.) a vo vyhľadávači je aktuálny dátum (včerajší deň a nasledujúce dni), ale pri včerajšom (date - 1) napíše chybu.
V linke čislo 99 hodiny 11.42 šintavska zastávka vodič odmietol pomoct invalidnemu vozíku.. žiadala som aby mi dal dole rampu povedal nie odmietol akúkoľvek pomoc..bol arogantný neochotne zazeral a uskrnal sa nad tým ako nepomôže číslo autobusu je2512
Ako bonus je ten Ex 630 súčasťou dvojdenného obehu, v ktorom má ZSSK legalizované nasadenie rušňa bez ETCS (max 120km/h) pokiaľ to vyžaduje prevádzková situácia.
V Brne sa čaká 7´ pri 60´ intervale, resp. 4´ pri 30´ intervale nočných liniek.
Menovite sa to týka napr. R 879 (prích. 23:51), ktorý je explicitne sledovaný.
V prípade, že "rozjazd" čakať bude, mal by o tom informovať vlakový personál rozhlasom vo vlaku.
Ja som tú kratšiu dobu mal na mysli u IC, Jančuru sa týkala časť o tom, že nemal pridanú hodnotu pre náročnejších cestujúcich.
Ja som veľký podporovateľ ŽltoZla, konkurencia a Blanár v rybníku musí byť ale cestoval som s ním raz z Prahy do Pardubíc, jeho model mi nevyhovuje. Ale za tú kvalitu, ktorú ponúkajú ČD, môže paradoxne Jančura.
Aj pri rušňoch s ETCS nejazdia všetci rušňovodiči stále konštantne 160 km/h. Tá jazdná doba je kratšia ako pri ostatných Ex a keď to netlačí s pákami pod oknom, tak tam vznikne meškanie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
gejza
... tieto stránky nie sú oficiálnymi stránkami DPB a.s.