L9, verzia Platí od 31.12.2024 do 31.12.2024.
L9, verzia Platí od 1.1.2025 sú už iba riadne odchody (štandardný CP).
Po polnoci (t. j. 1.1.2025) sa nedozviem o spoji nič, lebo verzia 31.12. zmizne o polnoci. Pri snahe pozrieť všetky odchody zo zastávky je len aktuálny dátum (+ nasledujúce dni, tie z 31.12. sa nepreklopia do odchodov dňa 01.01.) a vo vyhľadávači je aktuálny dátum (včerajší deň a nasledujúce dni), ale pri včerajšom (date - 1) napíše chybu.
V linke čislo 99 hodiny 11.42 šintavska zastávka vodič odmietol pomoct invalidnemu vozíku.. žiadala som aby mi dal dole rampu povedal nie odmietol akúkoľvek pomoc..bol arogantný neochotne zazeral a uskrnal sa nad tým ako nepomôže číslo autobusu je2512
Ako bonus je ten Ex 630 súčasťou dvojdenného obehu, v ktorom má ZSSK legalizované nasadenie rušňa bez ETCS (max 120km/h) pokiaľ to vyžaduje prevádzková situácia.
V Brne sa čaká 7´ pri 60´ intervale, resp. 4´ pri 30´ intervale nočných liniek.
Menovite sa to týka napr. R 879 (prích. 23:51), ktorý je explicitne sledovaný.
V prípade, že "rozjazd" čakať bude, mal by o tom informovať vlakový personál rozhlasom vo vlaku.
Ja som tú kratšiu dobu mal na mysli u IC, Jančuru sa týkala časť o tom, že nemal pridanú hodnotu pre náročnejších cestujúcich.
Ja som veľký podporovateľ ŽltoZla, konkurencia a Blanár v rybníku musí byť ale cestoval som s ním raz z Prahy do Pardubíc, jeho model mi nevyhovuje. Ale za tú kvalitu, ktorú ponúkajú ČD, môže paradoxne Jančura.
Aj pri rušňoch s ETCS nejazdia všetci rušňovodiči stále konštantne 160 km/h. Tá jazdná doba je kratšia ako pri ostatných Ex a keď to netlačí s pákami pod oknom, tak tam vznikne meškanie.
Každý Tatran má vatu medzi Varínom a Žilinou. Ostalo to tam od modernizácie úseku. Meškanie si mohol nabrať aj z dôvodu nasadenia Gorily bez ETCS/s nefunkčným ETCS. Ak rušeň má ETCS vyjazdí aj Trnava-Bratislava za 20. Bežne počas dňa prichádzajú Tatrany do Trnavy z Bratislavy s náskokom 3x.
Ešte k téme Regiojetu na Slovensku. Momentálne mi strašne prekáža na linke Praha-Bratislava-Žilina (minulý grafikon nešiel za Tatranom, takže išiel o niečo skorej), lebo na úkor jeho jedného vláčiku denne, posunuli polohu dotovaného spoja Os z Trnava do Nitry (všetky vlak od Trnavy prichádzajú do Nitry počas dňa buď o :08 alebo :13) a príchod z 21:13 na 21:30. 21:20 je odchod prímestských autobusov v Nitre aj smerom na Vráble, aj smerom na Zlaté Moravce. Kým minulý grafikon som bojoval s tým, že ten Os vlak polovicu času meškal toľko, že sa prestup nedalo stihnút, tento grafikon sa na Ponitrí skrz dlhšie jazdné doby už nemešká skoro vôbec, avšak tento vlak už má garantované, že žiadnu nadväznosť nemá.
Ten systém, že uhneme s taktovou linkou jednému spoju mi príde nekoncepčné. V Rakúsku podľa mňa nemenia polohy svojich REXov a S kvôli Regiojetu do Budapešti. Kľudne mohol poskakovať za Os po Leopoldov.
Aby sme sa pochopili s tým Depom Krasňany(ďakujem za mínusky), išlo mi hlavne o nejakú alternatívu k súčasnej zúfalej polohe stanovišťa C- kto by si zobral na zodpovednosť nehodu, keby si cestujúci neskoro večer pozeral odchody N55 na výveske zastávky Depo Krasňany a zachytila by ho pritom električka idúca do Rače?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Matej M
Menovite sa to týka napr. R 879 (prích. 23:51), ktorý je explicitne sledovaný.
V prípade, že "rozjazd" čakať bude, mal by o tom informovať vlakový personál rozhlasom vo vlaku.