Reply on: Beus #24897:
Úplne súhlasím na Tvoj návrh až na ten koniec. Určite nepovažujem za schodné, aby vodič riešil nedostatok lístkov ich nákupom v PNS. Podľa mňa za 20 Sk sa môže predať len CL, ktorý má vyznačenú cenu 20 Sk. Vodič môže predať v prípade núdze CL z PNS (poznám také prípady), ale za cenu z PNS.Re #24899 galiyosha: Pozri sa, poviem Ti to zo životnej skúsenosti. Ja som držiteľ PCL v PO i v KE. Sem-tam, keď mi už mesačník neplatí a je napr. večer a pod. musím siahnuť po JCL. A sem-tam sa pritrafí aj situácia, že som odkázaný na doplnkový predaj. Opakujem ešte raz, jednoznačne preferujem predpredaj a doplnkový využívam len vtedy, keď musím. Keďže mám nárok na zľavnené cestovné, v PO si pýtam vždy od vodiča zľavnený lístok. Je to drahšie, ale tú korunu navyše mu dám, prečo nie. V KE však zľavnené u vodiča neexistujú. A na základe mojej skúsenosti (a na základe mojej povahy) radšej prejdem PEŠO akoby som miesto 6 Sk z predpredaja mal zaplatiť 14 Sk u vodiča.
Podľa mňa si treba vážiť každého cestujúceho. Ak sme už stanovili podmienky, že lístok za bude kupovať s presne pripravenými drobnými, bude sa kupovať na zastávke, bude sa kupovať len základný, prečo ešte navyše ľudí s nárokom na zľavu trestať viac než 100%-nou prirížkou?
Teda - v predaji lístok na 30 min. obyčajný aj zľavnený.
Re #24900 si: Nechápem. Aký doklad o zaplatení? Pre cestujúceho je doklad o zaplatení cestovný lístok.
J
http://balint.cyberhungary.net/fg/fg01069/html/kep9.htm
A Ostrava http://www.dpo.cz/SOLARIS/18_pohledy.htm
Ja si myslím, že by mal byť aj 30 aj 60 minútoví lístok.