Reply on: milanko79 #243256:
Tedom má samonosnú karosériu, no jazdné vlastnosti sú dosť obmedzujúce. Nie nadarmo sa to nazýva čln, plachetnica, alebo loďka, pretože to kvôli vysokému ťažisku na ceste dosť pláva. Okrem toho, náhradné diely sú naozaj ťažko dostupné, samozrejme je veľa univerzálnych dielov, ale čo sa týka aj spotreby paliva, Tedom nie je úplná výhra. Na tvojom mieste by som našiel niečo dobré naftové min. Euro IV.. napr. toto: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=341692521&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&grossPrice=false&isSearchRequest=true&maxMileage=600000&maxPrice=10000&minPrice=3000&pageNumber=1&ref=dsp&scopeId=B&action=eyeCatcher&fnai=prev&searchId=7dfda21b-5076-3047-d78a-64342bf5260b Pozri si tie stránky, je tam asi tona jazdených autobusov a nevyzerá to ako z JRD Detva. Za tie peniaze to kúpiš, dovezieš, urobíš údržbu a ideš.
milanko79
-dnes v premávke aj druhá B732 ZV-072BB (poobede vystriedaná s ZV-247AM kvôli poruche)
-mali by byť na linky vypravované častejšie, minimálne budúci týždeň bude jazdiť pravidelne
-zajtra by mala byť nasadená aj tretia B732 ZV-898BA
Ospravedlňujem sa za off topic no asi všetci uznáte že vidieť v uliciach 2 B732 v premávke je naozaj rarita a veľa ľudí na fórum imhd Zvolen nechodí a predpokladám že je to jedna z posledných možností ako sa zviesť s radou 700 na linke, v júni je s nimi koniec. Takže ak je niekto z okolia, má príležitosť. Ich vypraveniu výrazne pomohla rozlúčka s B741 - na SADke si uvedomili že sú ešte čo to schopné pojazdiť, nie hniť na vozovni.