Reakcia na: henko151 #243259:
Riešil by som GO s dosadením lepších sedadiel. Rozpočet mám okolo 10k, Tedomy chodia okolo 5k. Za tie zvyšné tisíce sa dá v pohode spraviť väčšia oprava s úpravou na dlhšie cesty. Výhoda týchto LE/LF vozov je možnosť jazdiť v podstate akýkoľvek typ zákazky (MHD, prímesto, dialkovú dopravu, NADky, zmluvné dopravy...) a spĺňaš dnes už často požadovanú nízkopodlažnosť.Prevodovku hľadám primárne VOITH kvôli hladkosti radenia a spoľahlivosti, ZF určite nie. Tá spotreba je skôr problém sprevodovania, asi je spravený do rýchla. To sa dá vymeniť za ťažší prevod. A preto chcem aj plyn, má nižšiu cenu ako nafta a spotreba ma nemusí až tak trápiť.
SORka bude mať nižšiu spotrebu keď má asi o polku menší motor a sprevodovanie ako keby mala o polku väčší. Ja som počul že zhruba podobné hodnoty mali Fenixy no u SAD PP sa jazdí štýlom brzda premávky.
milanko79
-dnes v premávke aj druhá B732 ZV-072BB (poobede vystriedaná s ZV-247AM kvôli poruche)
-mali by byť na linky vypravované častejšie, minimálne budúci týždeň bude jazdiť pravidelne
-zajtra by mala byť nasadená aj tretia B732 ZV-898BA
Ospravedlňujem sa za off topic no asi všetci uznáte že vidieť v uliciach 2 B732 v premávke je naozaj rarita a veľa ľudí na fórum imhd Zvolen nechodí a predpokladám že je to jedna z posledných možností ako sa zviesť s radou 700 na linke, v júni je s nimi koniec. Takže ak je niekto z okolia, má príležitosť. Ich vypraveniu výrazne pomohla rozlúčka s B741 - na SADke si uvedomili že sú ešte čo to schopné pojazdiť, nie hniť na vozovni.