Dp. je označenie výpravne, nie? Linky, ktoré pri výjazde/dojazde obsluhujú zastávku Depo x majú normálne písaný celý názov. Pozri napríklad 93/1 ako to vyzerá pri linke ktorá stojí aj na zastávke Depo.
84/1 obsluhuje aj zastávku Depo a odtial ide bez zastavenia na svoju riadnu konečnú, ale 88/1 ide z vozovne bez obslúženia zastávky Depo na konečnú a až odtial berie cestujúcich. Alebo ešte lepšie 99/2 a 99/3, prípadne porovnaj tú 99/3 s 84/1.
Aj pred premenovaním to bolo Voz. x a Vozovňa x – teda nemyslím, že ide o to skrátiť to ale rozlíšiť čas výjazdu z areálu vozovne a čas odchodu z prvej zastávky na trase (ktorou môže, ale nemusí byť Depo).
Si asi klikol na číslo služby zo stránky vozidla, nie? Ja som si už dávnejšie všimol, že pri kliknutí na službu na stránke vozidla to nezobrazí tú službu, ktorú reálne vykonáva vozidlo v daný deň (zohľadňujúc režim pre daný dátum).
Ak zadáš číslo služby do vyhladávacieho pola (v tomto prípade 9/12) automaticky sa zobrazí služba pre režim, ktorý v daný deň platí – teda mne sa ešte nestalo vtedy aby mi to zobrazilo zlú službu.
Veď o tom 10 min int. v špičke som vravel aj ja, ale nemyslím si, že tam 12m vozy nebudú stačiť. A pokiaľ to osloví čoraz viac cestujúcich, nech tam tie kĺby kľudne jazdia, len zatiaľ máme aj vhodnejšie linky pre 18m vozy. 36 ma "slabe cisla vytazenosti" mozno teraz, keď tam bol aspoň ten 30 min interval, bola ako-tak využívaná. A nejaké spojenie na Bory (a s prestupom na hrane aj DNV) a Dúbravku potrebuje aj Záhorská.
Ja som nehladal podla interneho oznacenia, len normalne vo vyhladavaci, automaticky sa mi zobrazilo "1". Teraz ak to skusim tak sa mi poriadne zobrazuje prazdinovy cestovny poriadok, ale vo sluzbe 9121 tie sipky tam stale su.
Neviem, či by sa obyvatelia ZB potešili, ak by im zrušili priamy spoj do Borov a Dúbravky, nehovoriac o tom, že by bol potom problém obslúžiť Strmé vŕšky (37 na to veľmi vhodná nie je, keďže by to bola zbytočná zachádzka). Skôr by som 36 posilnil (a presmeroval cez Bory), aby mohla spolu s rozšírením premávky 92 nahradiť 123. To posilnenie 36 a 92 by pomohlo asi viacerým ľuďom.
hovorí sa tomu pasívny zušľachťovací styk, je to špeciálny colný režim - clu podlieha len hodnota pridaná v tretej krajine - pri Turecku je colná únia, takže sa uplatňuje nulová sadzba, ale platí sa DPH súvisiaca s dovozom
Cancer
84/1 obsluhuje aj zastávku Depo a odtial ide bez zastavenia na svoju riadnu konečnú, ale 88/1 ide z vozovne bez obslúženia zastávky Depo na konečnú a až odtial berie cestujúcich. Alebo ešte lepšie 99/2 a 99/3, prípadne porovnaj tú 99/3 s 84/1.
Aj pred premenovaním to bolo Voz. x a Vozovňa x – teda nemyslím, že ide o to skrátiť to ale rozlíšiť čas výjazdu z areálu vozovne a čas odchodu z prvej zastávky na trase (ktorou môže, ale nemusí byť Depo).