László si fakt robí z ľudí prdel:
"Zaviazali sme sa, že situáciu vyriešime a cestujúci vidia, že sa situácia v prímestskej autobusovej doprave v Bratislavskom kraji každý týždeň zlepšuje."
Toto je ako z príručky fakt zlého marketingu.
"Zaviazali sme sa, že situáciu vyriešime a cestujúci vidia, že sa situácia v prímestskej autobusovej doprave v Bratislavskom kraji každý týždeň zlepšuje."
Toto je ako z príručky fakt zlého marketingu.
Ike
Ak by som si zaplatil v cestovnej kancelárii dovolenku (už som to dlho nerobil, ale na účel príkladu) a tá by bola mizerná, nie je prozákazníckym riešením preplatiť mi ďalšiu dovolenku - rovnako mizernú.
Tá kompenzácia je sama o sebe super, aj dobre navrhnutá, ale význam má, až keď sa jazdí v 100% rozsahu, inak je to výsmech.
Kúpil si si hnilé hrušky? To ma mrzí. Tak na, tu máš ďalšie kilo hnilých hrušiek grátis.
Riešenie je ASAP zabezpečiť 95%+ výpravu a potom kompenzovať. Každý deň tohto marazmu znamená zvýšené tržby autobazárom a prepadajáci sa modal split.