V novej mape od 1.11. vidim aj novú zastávku Drozdová pre L52 medzi Potočnou a Tbiliskou. Okrem toho L36 bude mať novú zastávku Pod vŕškami medzi zast. Rudavská a Pri kaplnke (tiež premenovaná na Bystrické sady)
Tie eskalátory síce označené sú, ale to nič nemení na tom, že je to úplne nelogicky vyriešené, pri tom by stačilo, ak by boli rozdelené na 2 eskalátory...
Zaujímavé, že minulý rok premenovali Odbojárov aby sa to nemýlilo s Odborárskou ale Hrubé lúky a Pri Hrubej lúke už problém nebude.
Tiež Pri Suchom mlyne to bol veľký problém a muselo sa odstrániť "Pri" ale tu už to môže byť. Škoda slov...
Najkratšia cesta zo stanice na zastávku je cez výťah, ktorý nie je ani len označený. Z vestibulu je to hore najkratšie po obyčajných schodoch. Eskalátor je na opačnú stranu, aby človek videl viac obchodov.
Podnikatelia používajú bežne psychologické triky. Ale je určitá hranica za ktorou je to už sprostá urážka.
Aaaww, Petržalka nebude mať MiÚ? Ako sa teraz chudáci Petržalčania budú orientovať? Budú blúdiť ako bludný holanďania ako svojho času obyvatelia Nového Mesta kým nepricválali páni z komisie dopravy a nezachránili ich pred zlým zlým Vivom?
Technopol je možno „komerčný názov“, ale v prvom rade je to významný orientačný bod. Nieje to Kutlíkova, kde je aj Technopol. Ale je to Technopol, ktorý je na nejakej Kutlíkovej kde sú možno aj nejaké iné veci.
Tento boj voči akémukoľvek názvu, ktorý by čo i len náznakom mohol pripomínať komerčný je vyslovene smiešny.
Navrhujem premenovať Nové SND na Pribinovu v najbližšom kole nezmyselného a zbytočného premenovávania.
A Danubianu na „V Dunaji“, alternatívne Poloostrov v Dunaji. Vodné dielo Čunovo ak to chceme myslieť vážne.
Ešte otázka pre miestnych fóristov - zrušenie zastávok na znamenie nepovažujete za šotozmenu? Keďže určite aj proti tomuto budú ľudia protestovať, že budú musieť stláčať tlačidlá aj tam, kde doteraz vedeli, že nemusia.
Som v rovnakej situácii, lenže som si prečítal upozornenie banky dôsledne a z toho jasne vyplynulo, že od 1.10. BMK nebude platiť. Manželke ako majiteľke účtu novú kartu aj poslali, mne nie, ale to som ani nečakal, keďže moja karta bola vlastne k účtu akosi naviac. Takže nabudúce čítať s porozumením!
hmm dopyt.... vo verejnej doprave musi najprv prist ponuka az potom sa da ocakavat dopyt.... a nezabudnut este, ze povinne nahubky vo vozidlach tiez maju nemaly vplyv na redukciu dopytu....
Rozbijanie prestupov je problem, tomu by sa mai prisposobit nadvazne linky, avsak momentalne vobec nie je dopyt na celodenny 4-minutovy interval a vecerny 7,5-minutovy. Pri dvojlinkovom variante tiez casto nevychadzali dobre preklady hlavne v case redsich intervalov, preklad 6/9 bol na viacerych radialach, Ruzinov ZC mal vecer myslim dokonca 10/5 alebo 11/4, kedze sa 8 nijak inak nedala dopasovat do prekladu s 9, ked koncila v centre. Rovnako boli velmi mizerne preklady v relacii centrum - Trnavske myto a z Obchodnej a Kapucinskej chodili tiez vsetky linky naraz. Je to jednoducho dane tvarom siete. Takze aj pri zhorsenych intervaloch je stale zabezpecena lepsia pravidelnost a rozlozenie spojov vo viacerych relaciach, ako pri dvojlinkovom variante.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Thomas55