CHAOS - Dnes 1.10.21 som bol nakupovať. Na platobný styk som používal BMK /Bratislavskú mestskú kartu/. Pri pokusoch o zaplatenie opakovane bola karta zamietnutá. Pred časom mi prišlo nejaké oznámenie - výpoved - list bez dátumu! zo Slovenskej sporiteľne, že BMK končí a že mi Slovenská sporiteľna vydá a doručí inú kartu. Doteraz neprišlo nič. Nákup som musel vrátiť, ešte štastie, že som nešiel tankovať benzín. Povedzte je toto normálne. Laureát na najlepšieho starostu sveta Valo si niečo zmyslí a výsledkom je chaos. On asi nosí vo vačku v ruličke stovky eur, zatiaľčo ja ako dôchodca mám penziu zasielanú na účet. S neplatnou kartou sa k nim ale nedostanem.
L5 určite nekončila o 19. Okolo 21 h. išla posledná smer Dúbravka predtým však do 22:40.
L9 po 19:30 z Ružinova.. Tá tak bola vždy.
L4 do cca 22 h. smer Karlovka z Vajnorskej.
Istý čas jazdila iba v špičke.
Vtedy akože garantovali prestup z L11,14 na L12. To vtedajšie rozdelenie L12 bola blbosť.
No nečakali sa ak dačo meškalo..
Vadí mi postupné osekávanie intervalu pri jednolinku a rozbíjanie prestupov.
Tak, ako sa môžu rozhodnúť pre desaťlinkový variant každú minútu, tak isto sa môžu rozhodnúť pre jednolinkový variant každú hodinu. Nedostatočná obsluha nie je chyba variantu ako takého, ale chyba šetrenia v nesprávnej forme.
Nebolo to ešte pred tým tak, že tie linky večer končili postupne, až bola na koniec dňa len jedna? Marí sa mi čosi také v súvislosti s ružinovskou trojicou, ale môže to byť blbosť vzhľadom na časový odstup.
Pri trojlinkovom končili linky 5 a 9 po 19:00 (či 21:00?), takže na radiálach jazdili večer už len dve linky s intervalom 20 min., teda v súhrne v 10 min. ako aj dnes. Len kto by si to tých 10+ rokov dozadu pamätal, všakže.
Ja napríklad večer chodievam zo SND (to už nie, teda ) a Reduty smerom na Trnavské mýto. Darmo sme mali krátky interval večer na radiále, keď ak som sa chcel dostať na radiálu z centra pri 2 linkovom variante, tak som si už vopred musel vybrať či idem na SNP alebo Kamenné námestie a teda vo výsledku som mal stále 15 minút interval. A takto to bolo pri všetkých linkách na všetky smery. Človek si musel buď dopredu pozrieť čo mu vyhovuje alebo risknúť čakanie.
má .. momentálne máme najdlhší interval na radiálach večer. Taký nebol ani pri spoločnom trojlinkovom. A znova.. sú rozbité prestupy na ich koncoch a centre pri trolejbusoch.
Nestačí mať atraktívnu MHD iba v špičke.
nie tak uplne, zmena intervalu z 15 na 20 minut pri dvojlinkovom variante by asi spustila vacsi krik ako zmena zo 7.5 na 10 pri jednolinkovom..... (a pritom je to +- to iste)
Nie, to je logika tvoja. Ak je pri jednolinovom variante interval desať minút, tak pri dvojlinkovom je dvadsať. Ak pri dvojlinkovom vedení uvažuješ s intervalom 15 minút, pri jednolinkovom musíš porovnávať so 7/8 minútovým.
david1
L9 po 19:30 z Ružinova.. Tá tak bola vždy.
L4 do cca 22 h. smer Karlovka z Vajnorskej.
Istý čas jazdila iba v špičke.
Vtedy akože garantovali prestup z L11,14 na L12. To vtedajšie rozdelenie L12 bola blbosť.
No nečakali sa ak dačo meškalo..
Vadí mi postupné osekávanie intervalu pri jednolinku a rozbíjanie prestupov.