Lebo keby MHD bola po 2xx a regionálka od 3xx, cestujúci by zmätene pobehovali po Bratislave neschopní nájsť ten správny autobus. Ale hranica medzi MHD v 1xx a regionálkou od 2xx už je ľahko pochopiteľná, lebo práve číslom 200 vedie hranica rozlišovacej schopnosti cestujúcich. Alebo niečo také. Proste SYSTÉM!
"Cestujúci si po novom už nebudú musieť pamätať dve rôzne čísla pri denných a nočných linkách jazdiacich rovnakým smerom."
LOL
Ten "princíp" že na autobusku jazdia 40, 50, 60, 70 je tiež super, to si určite budú všetci cestujúci pamätať a používať. Obrovský benefit, ľudia určite budú neskutočne vďačný. Oveľa lepšie ako keby na autobusku jazdili tie linky čo posledné desaťročia
Pri jej úžasnom 20 min.intervale cez víkendy ju vieš zo stanice využiť veľmi náhodne. Vždy si to smer východ odserú L201 ,210 , ktoré jazdia v nedeľu večer fakt dosť narvaté. Posila L201 aspoň po Jelačičovu by bola už dávno na mieste. Ideal po Hraničnú.
To je logika možno tvoja a súčasných grafikonistov. Dobre vieš , že večer bol a má byť 7,5 min.int.
Interval pomaly osekávajú pri jednolinku.
Špičku resp. celý prac. deň ako kedysi máme iba jednu hodinu ráno.
Teraz zvyšok dňa 5 min. a večer 10 min. čo nepasuje k prestupom na trolejbusy a prestupné busy na koncoch radiál.
Na Zlaté úplne zle s 20 min. pri L4. Linky 52,56,57, 53,65 int. 30 min.
To asi nevieš alebo nechceš vedieť..
Prázdniny int. 6 min. čo tiež nevychádza na prestupy , ktoré tak veľmi obhajovali pri zavádzaní jednolinku.
david1
Interval pomaly osekávajú pri jednolinku.
Špičku resp. celý prac. deň ako kedysi máme iba jednu hodinu ráno.
Teraz zvyšok dňa 5 min. a večer 10 min. čo nepasuje k prestupom na trolejbusy a prestupné busy na koncoch radiál.
Na Zlaté úplne zle s 20 min. pri L4. Linky 52,56,57, 53,65 int. 30 min.
To asi nevieš alebo nechceš vedieť..
Prázdniny int. 6 min. čo tiež nevychádza na prestupy , ktoré tak veľmi obhajovali pri zavádzaní jednolinku.