Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #241089:
Vyžiadal si už DPB k tomu vyjadrenie RÚVZ? 😁

Ešte otázka pre miestnych fóristov - zrušenie zastávok na znamenie nepovažujete za šotozmenu? Keďže určite aj proti tomuto budú ľudia protestovať, že budú musieť stláčať tlačidlá aj tam, kde doteraz vedeli, že nemusia.
Reply on: therenda #241088:
Okrem toho sa este OC Dubrawa premenuje na Pri hrubej luke. Inak z map tiez zmizlo oznacenie zastavok na znamenie - zeby sa nieco chystalo?
Ako tak pozerám mapu od 1.11., tak som si všimol že Technopol bude už Kutlíkova. Ostatné komerčné názvy ešte zatiaľ ostávajú...
Reply on: ____ #241083:
Som v rovnakej situácii, lenže som si prečítal upozornenie banky dôsledne a z toho jasne vyplynulo, že od 1.10. BMK nebude platiť. Manželke ako majiteľke účtu novú kartu aj poslali, mne nie, ale to som ani nečakal, keďže moja karta bola vlastne k účtu akosi naviac. Takže nabudúce čítať s porozumením!
Reply on: JamaVOku #241085:
hmm dopyt.... vo verejnej doprave musi najprv prist ponuka az potom sa da ocakavat dopyt.... a nezabudnut este, ze povinne nahubky vo vozidlach tiez maju nemaly vplyv na redukciu dopytu....
Reply on: david1 #241080:
Rozbijanie prestupov je problem, tomu by sa mai prisposobit nadvazne linky, avsak momentalne vobec nie je dopyt na celodenny 4-minutovy interval a vecerny 7,5-minutovy. Pri dvojlinkovom variante tiez casto nevychadzali dobre preklady hlavne v case redsich intervalov, preklad 6/9 bol na viacerych radialach, Ruzinov ZC mal vecer myslim dokonca 10/5 alebo 11/4, kedze sa 8 nijak inak nedala dopasovat do prekladu s 9, ked koncila v centre. Rovnako boli velmi mizerne preklady v relacii centrum - Trnavske myto a z Obchodnej a Kapucinskej chodili tiez vsetky linky naraz. Je to jednoducho dane tvarom siete. Takze aj pri zhorsenych intervaloch je stale zabezpecena lepsia pravidelnost a rozlozenie spojov vo viacerych relaciach, ako pri dvojlinkovom variante.
Reply on: ____ #241083:
Čo tak kontaktovať svoju banku? 🤔
CHAOS - Dnes 1.10.21 som bol nakupovať. Na platobný styk som používal BMK /Bratislavskú mestskú kartu/. Pri pokusoch o zaplatenie opakovane bola karta zamietnutá. Pred časom mi prišlo nejaké oznámenie - výpoved - list bez dátumu! zo Slovenskej sporiteľne, že BMK končí a že mi Slovenská sporiteľna vydá a doručí inú kartu. Doteraz neprišlo nič. Nákup som musel vrátiť, ešte štastie, že som nešiel tankovať benzín. Povedzte je toto normálne. Laureát na najlepšieho starostu sveta Valo si niečo zmyslí a výsledkom je chaos. On asi nosí vo vačku v ruličke stovky eur, zatiaľčo ja ako dôchodca mám penziu zasielanú na účet. S neplatnou kartou sa k nim ale nedostanem.
Reply on: N/A #241064:
a navyše ho potvrdí aj linka 72 😂 😂 😂
Reply on: si #241060:
a kde si nechal linku 14 ? 🤔
Reply on: Valec #241076:
L5 určite nekončila o 19. Okolo 21 h. išla posledná smer Dúbravka predtým však do 22:40.
L9 po 19:30 z Ružinova.. Tá tak bola vždy.
L4 do cca 22 h. smer Karlovka z Vajnorskej.
Istý čas jazdila iba v špičke.
Vtedy akože garantovali prestup z L11,14 na L12. To vtedajšie rozdelenie L12 bola blbosť.
No nečakali sa ak dačo meškalo..

Vadí mi postupné osekávanie intervalu pri jednolinku a rozbíjanie prestupov.


Reply on: Viko #241077:
Čo si pamätám, tak staničné a Štúrovské linky mali posledné spoje až po 23:00.
Reply on: david1 #241074:
Tak, ako sa môžu rozhodnúť pre desaťlinkový variant každú minútu, tak isto sa môžu rozhodnúť pre jednolinkový variant každú hodinu. Nedostatočná obsluha nie je chyba variantu ako takého, ale chyba šetrenia v nesprávnej forme.
Reply on: Valec #241076:
Nebolo to ešte pred tým tak, že tie linky večer končili postupne, až bola na koniec dňa len jedna? Marí sa mi čosi také v súvislosti s ružinovskou trojicou, ale môže to byť blbosť vzhľadom na časový odstup.
Reply on: david1 #241074:
"Taký nebol ani pri spoločnom trojlinkovom."

Pri trojlinkovom končili linky 5 a 9 po 19:00 (či 21:00?), takže na radiálach jazdili večer už len dve linky s intervalom 20 min., teda v súhrne v 10 min. ako aj dnes. Len kto by si to tých 10+ rokov dozadu pamätal, všakže. 😉
Reply on: david1 #241074:
Ja napríklad večer chodievam zo SND (to už nie, teda 😁 ) a Reduty smerom na Trnavské mýto. Darmo sme mali krátky interval večer na radiále, keď ak som sa chcel dostať na radiálu z centra pri 2 linkovom variante, tak som si už vopred musel vybrať či idem na SNP alebo Kamenné námestie a teda vo výsledku som mal stále 15 minút interval. A takto to bolo pri všetkých linkách na všetky smery. Človek si musel buď dopredu pozrieť čo mu vyhovuje alebo risknúť čakanie.
Reply on: S499.1023 #241070:
má .. momentálne máme najdlhší interval na radiálach večer. Taký nebol ani pri spoločnom trojlinkovom. A znova.. sú rozbité prestupy na ich koncoch a centre pri trolejbusoch.
Nestačí mať atraktívnu MHD iba v špičke.
Reply on: si #241071:
Z pohľadu celkového cestovného času to to isté nie je
Reply on: S499.1023 #241070:
Do istej miery má, keďže pri jednolinkovom variante je tolerovateľný dlhší interval ako spoločným pri dvojlinkovom
Reply on: S499.1023 #241070:
nie tak uplne, zmena intervalu z 15 na 20 minut pri dvojlinkovom variante by asi spustila vacsi krik ako zmena zo 7.5 na 10 pri jednolinkovom..... (a pritom je to +- to iste)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.