Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V novej mape od 1.11. vidim aj novú zastávku Drozdová pre L52 medzi Potočnou a Tbiliskou. Okrem toho L36 bude mať novú zastávku Pod vŕškami medzi zast. Rudavská a Pri kaplnke (tiež premenovaná na Bystrické sady)
Reakcia na: N/A #241064:
"na Autobusovú stanicu premávajú linky "40, 50, 60, 70"
....okrem 21, 25, 42, 72 a 88😂😂
Reakcia na: Urbanway 2423 #241101:
Nevylučujem, že som slepý, ale naozaj som si nevšimol, žeby tan kdesi bolo napísané, že vedú priamo na -2
Reakcia na: 3pa3ck3 #241100:
Tie eskalátory síce označené sú, ale to nič nemení na tom, že je to úplne nelogicky vyriešené, pri tom by stačilo, ak by boli rozdelené na 2 eskalátory...
Reakcia na: zakaznik #241094:
A pre istotu prvé eskalátory pri vstupe do budovy z ulice od západu smerom dole nie sú označené a vedú do garáže pre autá a nie na stanicu...
Reakcia na: AndyNO #241097:
To je strategický plán ako dosiahnuť že budú mať o pol roka dôvod premenovať ďalšie zastávky 🙂
Od 1.11. má byť predĺžená aj 80 do Nesta, ale zatiaľ iba so zastávkou Kopčianska. Nemala sa zriadiť aj zastávka niekde pri polícii?
Reakcia na: N/A #241089:
Zaujímavé, že minulý rok premenovali Odbojárov aby sa to nemýlilo s Odborárskou ale Hrubé lúky a Pri Hrubej lúke už problém nebude.
Tiež Pri Suchom mlyne to bol veľký problém a muselo sa odstrániť "Pri" ale tu už to môže byť. Škoda slov...
Reakcia na: Thomas55 #241093:
Shoto dôvody.
Reakcia na: trolejbus6207 #241092:
Len som to prebehol, ale zabudli na argument pomalosti trolejbusov, najmä na výhybkách a križovatkách.
Tá nová autobusová stanica je zlý vtip. 😁

Najkratšia cesta zo stanice na zastávku je cez výťah, ktorý nie je ani len označený. Z vestibulu je to hore najkratšie po obyčajných schodoch. Eskalátor je na opačnú stranu, aby človek videl viac obchodov.

Podnikatelia používajú bežne psychologické triky. Ale je určitá hranica za ktorou je to už sprostá urážka. 👎
Neviete niekto prečo od začiatku novembra sa zastávka Partizánska mení na Svoradova ? Pre linky 44 (203) a 47 (207).... 😐
Reakcia na: therenda #241088:
Aaaww, Petržalka nebude mať MiÚ? Ako sa teraz chudáci Petržalčania budú orientovať? Budú blúdiť ako bludný holanďania ako svojho času obyvatelia Nového Mesta kým nepricválali páni z komisie dopravy a nezachránili ich pred zlým zlým Vivom?

Technopol je možno „komerčný názov“, ale v prvom rade je to významný orientačný bod. Nieje to Kutlíkova, kde je aj Technopol. Ale je to Technopol, ktorý je na nejakej Kutlíkovej kde sú možno aj nejaké iné veci.

Tento boj voči akémukoľvek názvu, ktorý by čo i len náznakom mohol pripomínať komerčný je vyslovene smiešny.

Navrhujem premenovať Nové SND na Pribinovu v najbližšom kole nezmyselného a zbytočného premenovávania.
😉

A Danubianu na „V Dunaji“, alternatívne Poloostrov v Dunaji. 😈 Vodné dielo Čunovo ak to chceme myslieť vážne.
Reakcia na: N/A #241089:
Vyžiadal si už DPB k tomu vyjadrenie RÚVZ? 😁

Ešte otázka pre miestnych fóristov - zrušenie zastávok na znamenie nepovažujete za šotozmenu? Keďže určite aj proti tomuto budú ľudia protestovať, že budú musieť stláčať tlačidlá aj tam, kde doteraz vedeli, že nemusia.
Reakcia na: therenda #241088:
Okrem toho sa este OC Dubrawa premenuje na Pri hrubej luke. Inak z map tiez zmizlo oznacenie zastavok na znamenie - zeby sa nieco chystalo?
Ako tak pozerám mapu od 1.11., tak som si všimol že Technopol bude už Kutlíkova. Ostatné komerčné názvy ešte zatiaľ ostávajú...
Reakcia na: ____ #241083:
Som v rovnakej situácii, lenže som si prečítal upozornenie banky dôsledne a z toho jasne vyplynulo, že od 1.10. BMK nebude platiť. Manželke ako majiteľke účtu novú kartu aj poslali, mne nie, ale to som ani nečakal, keďže moja karta bola vlastne k účtu akosi naviac. Takže nabudúce čítať s porozumením!
Reakcia na: JamaVOku #241085:
hmm dopyt.... vo verejnej doprave musi najprv prist ponuka az potom sa da ocakavat dopyt.... a nezabudnut este, ze povinne nahubky vo vozidlach tiez maju nemaly vplyv na redukciu dopytu....
Reakcia na: david1 #241080:
Rozbijanie prestupov je problem, tomu by sa mai prisposobit nadvazne linky, avsak momentalne vobec nie je dopyt na celodenny 4-minutovy interval a vecerny 7,5-minutovy. Pri dvojlinkovom variante tiez casto nevychadzali dobre preklady hlavne v case redsich intervalov, preklad 6/9 bol na viacerych radialach, Ruzinov ZC mal vecer myslim dokonca 10/5 alebo 11/4, kedze sa 8 nijak inak nedala dopasovat do prekladu s 9, ked koncila v centre. Rovnako boli velmi mizerne preklady v relacii centrum - Trnavske myto a z Obchodnej a Kapucinskej chodili tiez vsetky linky naraz. Je to jednoducho dane tvarom siete. Takze aj pri zhorsenych intervaloch je stale zabezpecena lepsia pravidelnost a rozlozenie spojov vo viacerych relaciach, ako pri dvojlinkovom variante.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.