Reply on: 810zssk #240547:
Veď o tom celom bol môj príspevok. Že na trase, kde je použiteľná náhrada v podobe 93, ktorá je rýchlejšia ako vlak a jazdí každých pár minút, sa ide ZSSK roztrhnúť, aby zabezpečila náhradnú dopravu. Pritom by stačilo dohodnúť sa s DPB o mimoriadnom uznávaní lístkov, napríklad. A v kontraste s týmto, len pár dní dozadu, úplne bez náhrady zrušia posledný večerný spoj z DS do KN, deň na to vyrobia trojhodinovú dieru z BA do DS. Bez náhrady, bez alternatívy, proste nezáujem...
Chcel som len poukázať na to, že zbytočne sa niekto snaží vytvoriť funkčný IDS. S takýmto myslením, aké prevláda na ŽSR & ZSSK, sa to nikdy nepodarí
barack40
Ak by mal niekto vydaný lístok povedzme Košice - Zürich, a kvôli chýbajúcej NAD by v Petržalke nestihol rjx 160, tak by pravdepodobne nárok na kompenzáciu mal. V takom prípade by do Zürichu prišiel o vlak neskôr, teda s meškaním +120 min. oproti plánu. V opačnom smere, ak by rjx 167 výraznejšie meškal a cestujúci nestihol napr. Poľanu, by meškanie v cieli cesty bolo ešte vyššie. Ale podľa mňa je takýchto cestujúcich absolútne minimum, keďže predpokladám, že väčšina ľudí si lístky delí v Bratislave.
A stále platí, že nikto zo zamestnancov ZSSK by to neplatil zo svojho. Tu proste ide o rokmi zaužívanú dogmu, že vlak vyššej kvality, a ešte k tomu medzištátny, je proste nadvlak...