V Bernolákove plánujú vybudovať novú zastávku v intraviláne (1000 m za existujúcou, 2000 m ďalej na opačnú stranu novovybudovaná štvrť), no a jedna námietka aj odpoveď fakt stojí za to:
*predposledný a posledný spoj a ranné spoje do 9 ich budú budiť*
- "Obec Bernolákovo trvá na svojom pôvodnom vyjadrení ... So spoločnosťou Slovak Lines je v budúcnosti možná dohoda o obmedzení spojov počas neskorých večerných hodín a skorých ranných hodín. V týchto časoch by na predmetných zastávkach autobus nezastavil, čím by sa zamedzili "neobvyklé ruchy" pred domom pána Bečvara a pani Bečvarovej."
Čiže večer a ráno (špička) má celá štvrť dôjsť na 3 km vzdialenú zastávku, lebo Bečvarovci ešte spia.
To som si dnes všimol. Cestoval som linkou 53 a všimol som si prelepené číslo linky 163, zatiaľ neplatné. Neviem či to nemá súvis s linkou pre bezdomovcov. Inak takto prelepené číslo je aj linka 95 na zastávke Malá Scéna smer Landererová-Čulenova
No a preto je zbytočné meniť trolejbusový rad, ktorý sa aj tak mení. Prinieslo by to len zbytočný zmätok, a ešte k tomu bez dôvodu. Rušíme dogmy rušením dogmatického trolejbusového radu, lebo veď nezáleží na čísle... ale rušíme to vlastne kvôli unifikácii dogmatického oblastného označovania.
Oblastné číslovanie je len šotoušovina, ktorá sa tu ťahá 20 rokov... Je úplne irelevantné, aké má linka číslo alebo písmeno... dôležité je, že odvezie cestujúceho kam potrebuje Cestujúcemu ľudu je jedno, zvyknú si na akékoľvek číslo, okrem dogmatickej linky č.5, ktorá môže jazdiť len z Rače do Dúbravky A kto je cezpoľný, snáď nebude študovať systém oblastného číslovania, ale pozrie si, odkiaľ kam sa potrebuje dostať a pozrie si číslo linky. Zase je úplne jedno aké to je číslo
Nie je jednoduchšie zmeniť číslovanie regiobusov na 3xx? S tými pár ročnými číslami cestujúci nie sú až tak úzko stotožnení, ako s 20 rokov zaužívanými v MHD.
Koľko liniek premáva na Záhorí?
Zvyšných 88 poradí postačuje. Cestujúci ak uvidí 207, tak bude chcieť ísť na Hrad a možno nastúpi, a pritom to pôjde po novom do Záhorskej Vsi. Načo toto?
Ak toto je dôvod, tak je to jeden z najhlúpejších možných dôvodov. Nech mi nikto nehovorí že pre regionálne linky nestačí 700 čísel od 300 vyššie. To by snáď bolo dosť aj pre celú PAL na Slovensku.
a bolo mozne pri tych nizsich prepravnych narokoch aj dodrziavat opatrenia ktore boli vsade inde povinne ? (rozostup minimalne 2 metre, jeden clovek na 15m2 ci kolko plochy)
alebo ma DPB s virusom tajnu dohodu ze v jeho vozidlach sa sirit nebude ?
Najprv linkám pod pôvodnými číslami poprehadzujeme časti trás, aby sme cestujúcich zmiatli, dáme im čas zvyknúť si - a potom, keď už sa ako-tak orientovali, hodíme ich zvyky do koša a to isté ponúkneme pod novými číslami... Výborná proklientska stratégia, nie?
Okrem toho dôvodu že prebieha pandémia pri ktorej je jediným funkčným opatrením dodržovať rozostupy. Ale obetovať sa musia len súkromné firmy, mestská firma môže ďalej narvať 200 ľudí do autobusu a všetko je v pohode
Salomon