Reply on: guest #237414:
Ľavá koľaj nemá ani nástupište a v prípade, že by vedľa seba stáli dve električky, tak by sa cestujúci museli medzi nimi predierať. Aj ten dopyt otázny, okrem Metrologického ústavu, príp. ešte záhradkárskej osady tam nič iné nie je a príde mi, že ich obsluha nestojí za to aká zložitá by bola manipulácia a samotné nastupovanie/vystupovanie v obratisku.
birch
Vozidlový park má byť v súlade so sieťou. Ak nechceme budovať úvraťové obratiská, je 30 obojsmerných vozidiel viac ako dosť.
Ak by sme ale chceli rozširovať sieť postupnými krokmi (napr. najprv trhovisko-Košická a Šafárikovo nám.-Eurovea a až potom niekedy úsek pred divadlom alebo postupné budovanie trate do Biskupíc) alebo chceme lepšie zvládať časté výpadky na radiálach a pridáme koľajové spojky, tak by viac obojsmerných vozidiel nebolo na škodu. Sú však drahšie na nákup a predpokladám aj údržbu.