Reply on: kecho #237408:
V súčasnosti uznávam, že by ich asi (ak by sa kúpilo až 30 nie len 10ks) nebolo veľmi (v bezvýlukovom stave) kde dať, ale ako písal S499.1023 v #237399 v prípade, že by sa rozhodlo pre variant s úvraťami (aj keď mi prerábanie obratísk na úvrate nepríde dobré) tak vtedy, by zmysel mali (máš pravdu, je to skôr hudba budúcnosti). V súčasnosti by boli prospešné hlavne pri výlukách, kedy by sa hneď pred zatvoreným úsekom položil kaliforňan/urobila spojka (ako bola na Molecovej) a všetky linky by sa tam skrátili, bez nutnosti akokoľvek inak meniť linkovanie (napr. viesť k úvrati iba jednu linku a druhú skrátiť iba po centrum), keďže by sme mali dostatok vozov na pokrytie výpravy dvoch nosných liniek v pracovných dňoch (cca 50-60 vozov).
Valec
Nateraz neviem o žiadnej takej trati, ktorá by počítala s úvraťovým obratiskom (i keď veľmi by ma zaujímalo, ako sa vôjde obratisko na Súhvezdnú). Takže jediné využitie, mimo výluk, by bolo pre linku končiacu na Riviére (v potreby môže jazdiť tam, kde bude potrebná úvrať aj na opačnom konci) a na akúkoľvek linku dnes 30 vozov bohate stačí aj s rezervou.