Reply on: Omg55 #235835:
"Navyše pri jednolinkovom vedení sú vozy viac napchaté ako pri dvojlinkovom s pôvodným intervalom."to ale naopak znamena ze jednolinkovy model asi vvyhovuje viacerym ako ten dvojlinkovy, ked je zrazu v tych spojoch pri zachovani intervalu na radiale viacej cestujucich, ci mas nejaku inu myslienkovu uvahu na toto ?
MatejBA
A tu je gro problemu - ty vidis iba usek Zochova - Petrzalka, ale uplne ignorujes druhu stranu Dubravka - Patronka - SAV.
"Ak niekto o spojení s centrom mesta, na to je X5. SAV a Hodžovo napríklad to už s 83/84. To fakt sa všetci musia trepať na 83/84, že tam absolútne nie je miesta?"
Porucime vetru, desti? Kto rozhodol, ze iba X5 je do centra? S nou si z Dubravky na Moste SNP za 23 v idealnom pripade (realne tak 40 ak nie je minimalna doprava). S 83/84 si na Zochovej za 21 minut (realne do 30). A pritom na 83/84 mas vyrazne viac prestupnych uzlov/nadvazujucich spojov (Patronka, SAV, Hodzovo, Zochova) ako s X5. Takze 83/84 vyuziva viac ludi lebo je ATRAKTIVNEJSIA, nie preto, ze jazdi do centra.
"Do Dúbravky chodím 92, ak nie tak 91+X5. Radšej budem pol hodinu trčať v Karlovke v zápchach, než byť v debilnej preplnenosti, ktorá by nemusela byť, keby využívali aj iné linky. To ani výluková X5 nie je tak preplnená!"
A tu si si presne odpovedal PRECO su na 83/84 Capacity a preco menej ludi chodi X5 do Dubravky. Ci aby tvoje ctene pozadie sa nemuselo tlacit, tak maju ostatni stracat cas vo vyrazne pomalsej linke, vo vozoch casto bez klimy/funkcnej klime, tlacit sa telo na telo v zapche? Cize navrhujes, aby ludia cestovali hodinu-dve v zapche namiesto 30 minut linkou, lebo TEBE to nevyhovuje? Myslim si, ze viac ludom to vyhovuje ako to je.
"A spojenie Petržalky s Dúbravkou, to je to isté ako spojenie napríklad s Trnávkou, Račou, Čunovom. Tiež ak idem do Rače tak chodím 59 a nie 3. 59 sa rýchlejšie dostanem a navyše nie je preplnená."
Takze panko je rozmaznany a pozaduje expresne linky odvsadial vsade? Pod byvat do Karlovky, potom mozno ocenis aj tie "hnusne mercedesy kradnuce linky 83 a 84". Ja osobne by som zas radsej isiel tou 3kou. Jazdi to presne a nestoji to v zapchach ako 59 (asi si nezazil alebo si ignoroval, ked 59 meskala aj 100 minut a vynechala rovno 2 odchody z Petrzalky, ze?)
"Navyše pri jednolinkovom vedení sú vozy viac napchaté ako pri dvojlinkovom s pôvodným intervalom."
By som ti doprial "staru" 4ku pri dvojlinkovom variante a hned by si prestal tvrdit, ze terajsia 4ka pri jednolinkovom variante je plnsia.
"84 veľmi dobre poznám, tam absolútne v pohode stačí SOR."
Tak nejak pochybujem, ze ju dobre poznas, ked si vravel, ze predsa chodis 92 ci 91+X5