Reakcia na: si #235838:
Pri jednolinkovom intervale vznikajú zbytočné prestupy a preplnenosti. Viac to znamená to, že moc nemajú na čo nastúpiť, kvôli tomu že tam je niekde len jedna linka vzniká zbytočne preplnenosť. Takže by bolo lepšie keby sa vrátil to pôvodné dvojlinkové linkovanie s intervalom cez školský rok 8 minút, cez prázdniny 10.
MatejBA
A tu je gro problemu - ty vidis iba usek Zochova - Petrzalka, ale uplne ignorujes druhu stranu Dubravka - Patronka - SAV.
"Ak niekto o spojení s centrom mesta, na to je X5. SAV a Hodžovo napríklad to už s 83/84. To fakt sa všetci musia trepať na 83/84, že tam absolútne nie je miesta?"
Porucime vetru, desti? Kto rozhodol, ze iba X5 je do centra? S nou si z Dubravky na Moste SNP za 23 v idealnom pripade (realne tak 40 ak nie je minimalna doprava). S 83/84 si na Zochovej za 21 minut (realne do 30). A pritom na 83/84 mas vyrazne viac prestupnych uzlov/nadvazujucich spojov (Patronka, SAV, Hodzovo, Zochova) ako s X5. Takze 83/84 vyuziva viac ludi lebo je ATRAKTIVNEJSIA, nie preto, ze jazdi do centra.
"Do Dúbravky chodím 92, ak nie tak 91+X5. Radšej budem pol hodinu trčať v Karlovke v zápchach, než byť v debilnej preplnenosti, ktorá by nemusela byť, keby využívali aj iné linky. To ani výluková X5 nie je tak preplnená!"
A tu si si presne odpovedal PRECO su na 83/84 Capacity a preco menej ludi chodi X5 do Dubravky. Ci aby tvoje ctene pozadie sa nemuselo tlacit, tak maju ostatni stracat cas vo vyrazne pomalsej linke, vo vozoch casto bez klimy/funkcnej klime, tlacit sa telo na telo v zapche? Cize navrhujes, aby ludia cestovali hodinu-dve v zapche namiesto 30 minut linkou, lebo TEBE to nevyhovuje? Myslim si, ze viac ludom to vyhovuje ako to je.
"A spojenie Petržalky s Dúbravkou, to je to isté ako spojenie napríklad s Trnávkou, Račou, Čunovom. Tiež ak idem do Rače tak chodím 59 a nie 3. 59 sa rýchlejšie dostanem a navyše nie je preplnená."
Takze panko je rozmaznany a pozaduje expresne linky odvsadial vsade? Pod byvat do Karlovky, potom mozno ocenis aj tie "hnusne mercedesy kradnuce linky 83 a 84". Ja osobne by som zas radsej isiel tou 3kou. Jazdi to presne a nestoji to v zapchach ako 59 (asi si nezazil alebo si ignoroval, ked 59 meskala aj 100 minut a vynechala rovno 2 odchody z Petrzalky, ze?)
"Navyše pri jednolinkovom vedení sú vozy viac napchaté ako pri dvojlinkovom s pôvodným intervalom."
By som ti doprial "staru" 4ku pri dvojlinkovom variante a hned by si prestal tvrdit, ze terajsia 4ka pri jednolinkovom variante je plnsia.
"84 veľmi dobre poznám, tam absolútne v pohode stačí SOR."
Tak nejak pochybujem, ze ju dobre poznas, ked si vravel, ze predsa chodis 92 ci 91+X5