Reakcia na: Omg55 #235835:
"Navyše pri jednolinkovom vedení sú vozy viac napchaté ako pri dvojlinkovom s pôvodným intervalom."to ale naopak znamena ze jednolinkovy model asi vvyhovuje viacerym ako ten dvojlinkovy, ked je zrazu v tych spojoch pri zachovani intervalu na radiale viacej cestujucich, ci mas nejaku inu myslienkovu uvahu na toto ?
Omg55
To druhé, mám pocit že v poslednej dobe sa Mercedesy kazia viac ako SOR, za deň som už aj 2 poruchy videl na nich, SOR iba občas.
To tretie, dosť som si všimol ten komfort, čudujem sa prečo také pracovisko majú tie prvé SORy. Minimálne klimatizáciu by tam mali dať, a nejaké veci, aby to bolo lepšie a pohodlnejšie, keď sa už veľkosť nedá upraviť. Len v tej správe som nespomínal o pracovisku vodiča, ale je pravda, že čo najskôr by sa to malo zmeniť minimálne v Euro 5 NB 18. To je jedna vec, ktorú dokážem vyčíťať SORkám, ostatné zatiaľ nie.