Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Omg55 #235816:
"Vrátiť NB 18 cez pracovné dni na 84, tam si myslím že je kapacita dostatočná, Mercedesy stačia na 83, potomto ich dať buď na X5, alebo na 98."

Skus sa zamysliet, preco su teraz MBCC na 83 a 84. A preco budu minimalne do oktobra, ak nie dlhsie.
Dobrý deň, mám tu také návrhy.
Navrhujem vrátiť SOR NB 18 City cez víkendy na 68 a 93 minimálne, možno aj na 61 ak sa až tak nevyužíva, neviem nechodím ňou cez víkendy. To fakt tam musia byť tie monštrá cez víkendy, keď je vyťaženosť menšia? NB 18 je tiež kĺbový voz, veľkosť je len málo rozdielna. Ako som sledoval, tie obe linky nie sú tak vyťažené, takže si myslím že by tam úplne v pohode stačil NB 18. Tí, ktorí obdivujú Mercedes a nenávidia NB 18, pozrite si, aké rozdiely sú v cene. Najstaršie NB 18 stoja 272000 eur, Mercedes stojí okolo 490000 eur. Keby Mercedes stál 272000 eur, tak by sa dodnes už asi všetky rozpadli. Najstaršie NB 18 úplne v pohode ešte držia, a to už majú 10 rokov! Čo sa týka klimatizácii, tie nevyrába SOR! A ten motor ktorý má vyrába Iveco. Zase Mercedesy nemajú tie najnovšie vymoženosti ako Wi-fi (Euro 5 ich väčšinou má), najnovší BUSE systém, nabíjačky a tak. Navyše kde sa Mercedesu vôbec nedá odbočiť, tam to NB 18 zvládne úplne v pohode. Myslím si, že to monštrum je oveľa lenivejšie ako SOR.

Tiež si myslím, že by bolo lepšie, keby sa kedysi namiesto 40 Mercedesov nakúpilo 70 NB 18. To by sme tu dnes nemali problém s nedostatkom vozov. A jeden návrh ešte:

Vrátiť NB 18 cez pracovné dni na 84, tam si myslím že je kapacita dostatočná, Mercedesy stačia na 83, potomto ich dať buď na X5, alebo na 98.

To je všetko zatiaľ.
Reply on: sloo #235809:
A akym ludom ma sluzit MHD? Ako si ty? Chronickym stazovatelom na vsetko, co sa prieci co i len trochu tvojmu pohladu na vec, o ktorej nemusis mat vela znalosti/tusenia?

Teraz mame na vozidlach vpredu a pri dverach velky displej s cislom a cielom (pri klbovych vozidlach 2 displeje na boku), vzadu s cislom a pri novych vozidlach od cca 2014 aj na lavom boku s cislom, pripadne pri elektrickach aj so smerom. Teraz sa zacinaju kupovat autobusy s farebnymi displejmi, aby sa cisla liniek rozlisovali aj farbou. Tak co viac chces? Aby ti osobne pri otvoreni dveri dali cerveny koberec a niekto vo fraku vystupil a povedal ti vsetky zastavky po ceste?

A k tvojmu napadu s "209A" a podobne - kedysi by som suhlasil, ale v sucasnej dobe je to kravina - preco? Lebo ti snad vsetky novsie vozidla hlasia aj kam smeruje dany spoj kazdu chvilu. A citat tiez snad vies.
Reply on: sloo #235810:
To číslo nebolo zo všetkých strán.
https://imhd.sk/ba/media/vs/00000474/T6A5-I
Reply on: sloo #235810:
Tie kocky boli odmontované v priebehu rokov 2002-3, tzn. už zhruba 17 rokov ich bratislavské električky nemajú
Reply on: sloo #235810:
Nič v zlom, ale nepomýlil si si rok? Je rok 2020 a tie prevíjacie kocky BROSE na streche sa už nejaký ten piatok nepoužívajú. 😉
Reply on: sloo #235810:
Do príspevkov sa dajú pridávať už aj fotografie. Tak skús takú pohľadať. A pridať.
Reply on: Valec #235807:
Vpredu a tuším aj vzadu majú na streche taký štvorec(kocku) s číslom zo všetkých strán!!!
Reply on: Minko #235808:
Nechaj to tak, podľa teba by zrejme nemali byť označené nijako, že? Pokračuj v dávaní mínusov. MHD má slúžiť občanom a nie takým ako si ty!!! Pre teba je všetko zbytočné!!!
Reply on: sloo #235806:
že ľudia sedia na operadlách lavičiek som videl veľakrát, ale aby prichádzali na zastávku padákom, to som teda ešte nevidel 😁
Reply on: sloo #235803:
Ktoré hranaté električky majú číslo linky na streche?
Reply on: Minko #235805:
Už zďaleka mám možnosť vidieť aj v noci osvetlené o ktorý dopravný prostriedok ide zo všetkých strán!!!
Reply on: sloo #235803:
praktický význam označenia linky na streche?
Taktiež by bolo fajn ak by napr. linka 209 alebo 21 boli tiež číslovanie 209A či 21A nakoľko majú rôzne konečné zastávky! Prečo nemôže byť ich alfanumerické značenie? Veď tak to je obvyklé aj vo svete!!!
Reply on: Minko #235802:
Zásadné vždy by bol záujem určite len o číslo linky!!! Vyznačenie aj na streche ako majú napr. dodnes tie hranaté električky by bolo skôr úžasné! Tak to je aj vo svete!!!
Reply on: sloo #235800:
záleží či myslíš evidenčné číslo alebo číslo linky? lebo čo sa týka čísla linky, všetky nové vozidlá musia mať už aj na strane vodiča zobrazenie linky (v zmysle požiadaviek BID ak sa nemýlim), na streche to je zbytočné. ak myslíš číslo vozidla, snáď ti niekto iný odpovie 🙂
Reply on: color #235794:
No neviem, ja som doposiaľ v Prahe rád využíval obdobie, kedy sa dá ísť všetkými pruhmi a po 9:30 (10.?) hod. končí vyhradenie pre autobusy. Vždy som sa snažil zorganizovať si čas jazdy tak, aby sme išli v takom čase, aby sme chytili začiatok, keď už vyhradenie pre autobusy končí. Inak mimochodom, keď po 14. hod. musím dodržať vyhradený bus-pruh a vlečiem sa v kolóne áut po Vrchlického, neustále nás poctivých predbiehajú hajzli v bus-pruhu. A policajti nikde - ako na Slovensku...😕 Mne teda ten vyhradený čas nevadil.
Neviem prečo nie sú označené všetky dopravné prostriedky MHD aj zo strany šoféra a na streche prostriedku MHD(ako majú dodnes hranaté električky) aby bolo možné zo všetkých strán a zďaleka dobre vidieť o ktorý MHD prostriedok sa jedná?
Reply on: Maremi #235798:
Najprv je potrebné vyňať tieto dokumenty z kategórie "prísne tajné" alebo získať potrebný stupeň bezpečnostnej previerky. 😋
Reply on: N/A #235797:
31.8 o 20:00 na FB ako je zvyk ohlasovať zmeny

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.