Reply on: Foltest #235818:
To prvé, to si ja osobne myslím, nie podľa dát.To druhé, mám pocit že v poslednej dobe sa Mercedesy kazia viac ako SOR, za deň som už aj 2 poruchy videl na nich, SOR iba občas.
To tretie, dosť som si všimol ten komfort, čudujem sa prečo také pracovisko majú tie prvé SORy. Minimálne klimatizáciu by tam mali dať, a nejaké veci, aby to bolo lepšie a pohodlnejšie, keď sa už veľkosť nedá upraviť. Len v tej správe som nespomínal o pracovisku vodiča, ale je pravda, že čo najskôr by sa to malo zmeniť minimálne v Euro 5 NB 18. To je jedna vec, ktorú dokážem vyčíťať SORkám, ostatné zatiaľ nie.
Omg55
Navrhujem vrátiť SOR NB 18 City cez víkendy na 68 a 93 minimálne, možno aj na 61 ak sa až tak nevyužíva, neviem nechodím ňou cez víkendy. To fakt tam musia byť tie monštrá cez víkendy, keď je vyťaženosť menšia? NB 18 je tiež kĺbový voz, veľkosť je len málo rozdielna. Ako som sledoval, tie obe linky nie sú tak vyťažené, takže si myslím že by tam úplne v pohode stačil NB 18. Tí, ktorí obdivujú Mercedes a nenávidia NB 18, pozrite si, aké rozdiely sú v cene. Najstaršie NB 18 stoja 272000 eur, Mercedes stojí okolo 490000 eur. Keby Mercedes stál 272000 eur, tak by sa dodnes už asi všetky rozpadli. Najstaršie NB 18 úplne v pohode ešte držia, a to už majú 10 rokov! Čo sa týka klimatizácii, tie nevyrába SOR! A ten motor ktorý má vyrába Iveco. Zase Mercedesy nemajú tie najnovšie vymoženosti ako Wi-fi (Euro 5 ich väčšinou má), najnovší BUSE systém, nabíjačky a tak. Navyše kde sa Mercedesu vôbec nedá odbočiť, tam to NB 18 zvládne úplne v pohode. Myslím si, že to monštrum je oveľa lenivejšie ako SOR.
Tiež si myslím, že by bolo lepšie, keby sa kedysi namiesto 40 Mercedesov nakúpilo 70 NB 18. To by sme tu dnes nemali problém s nedostatkom vozov. A jeden návrh ešte:
Vrátiť NB 18 cez pracovné dni na 84, tam si myslím že je kapacita dostatočná, Mercedesy stačia na 83, potomto ich dať buď na X5, alebo na 98.
To je všetko zatiaľ.