Za budovou SND (zo severnej strany) sa nachádza veľká plocha, ktorá sa momentálne využíva iba ako parkovisko. Keďže sa tu neustále deklaruje zachovanie verejného priestranstva a ľudská mierka, prečo odtiaľ divadlo nevyhodí autá a nekoná si spoločenské akcie tam? Celý ten trávnatý pozemok pri Landererovej je mimoriadne zanedbaný a v majetku štátu, takže ak by sa ho chytila istá skupina umelcov, za minimálne náklady by sa dal využívať ako výborný kultúrny stánok
(A argument o hluku z ulice neberiem, keďže ten by sa dal eliminovať vhodnou architektúrou priestranstva)
No neviem, mne sa tam miestami zdá, že by tam aj električka prešla. Tých ľudí za páskou (v ceste električky) tam až tak veľa nie je, čakal som, že bude plné námestie.
Inak, nechcem napomáhať šíreniu, ale ak by ste mali chuť urobiť oponentúru tejto zbierke zázrakov aj oficiálne na titulku, nebolo by márne (ja to popri troch zamestnávateľoch bohužiaľ nedávam). https://dennikn.sk/1955599/kto-a-preco-traumatizuje-a-polarizuje-mesto
Celkom ma desí, ako ľahko sa šíri text, kde sa pár rozumných argumentov zaplaví manipuláciou - na úvod sa ukáže zápcha ala Blumentál v špičke, následne konšpiruje o Remingu (akoby neprojektoval dokopy všetko koľajové v tejto krajine), naznačí obľubený hoax o Vallovi ako bábke developerov, oháňa skostnatelým (a inokedy vďačne kritizovaným) územným plánom - spoliehajúc sa asi na radiálu po Dunajskej... Ochrana pred bludnými prúdmi "odborníkom" nehovorí nič, rozdiel hlučnosti a vibrácií na po našom udržiavanej rovnej trati a po našom udržiavanom oblúku je asi tiež podružný... Lebo predsa máme najúžasnejší verejný priestor od 1989 (prehliadajúc, že Pribinova je skôr cvičisko NASA) z verejných peňazí (Ballymore šuvix) a pôvodní architekti tam električku nenavrhli (a celé námestie si predstavovali kus inak, ale veď pšššt)... Hlavne nech sa všetko veľa rozoberá, omieľa, tisíckrát patricipuje (asi ich nemáta spomienka na psíky a podobné skvosty z R14), lebo veď prepravovať sa budeme síce neskôr, ale pomalšie a to je pekný cieľ, no nie?
A ked sa nerozhodne robit kazdy piatok tak bude jazdit Znova kolko krat bola "vyluka" na tej ulici? Ci radsej by SND bolo, kebyze im tam skripa elektricka ako pri Redute v 4 zakrutach?
Nuze daj zoznam kolko sa ich konalo minuly rok a kolko dni z roka by teda elektricka nejazdila (inak mimochodom ak by tam elektricka bola, mohli byt krasne pristavene elektricky z oboch stran, aby tych ludi po koncerte odviezli domov bezpecne )
A je vtipne, ze po tej ulici doteraz nikto nestekol poriadne az kym sa nezacala planovat elektricka
Tie behy by túto trať ovplyvnili, nech už by bola v ktorejkoľvek variante. Ale ak by sa raz upravilo nábrežie v úseku od bývalého po súčasné miesto sochy Leva, tak by nemuseli.
Na druhej strane, ak by sa spravila jedna koľajová spojka niekde pri Eurovea2, tak by počas týchto výluk vedela byť obsluhovaná aj táto oblasť.
Ach...
Oni tam porovnávajú starú trať pri starom SND kde je hneď pred vchodom 90° oblúk ktorý povedzme si nie je úplne v top stave s ROVNOU traťou s minimálnym počtom zákrut. Ak tam šupnú otvorený zvršok a nie PJD ako v Karlovke, hádam sa to urobí poriadne (aj keď PJD ako také za to nemôže). Navyše viac ľudí bude chodiť tou električkou ako do divadla. Vallovi môžem len držať palce, nech použije aj argument o Viedni kde to nevadí ale tu musí "kultúrna obec" trucovať
Pred nedávnom sa zaviedlo vzájomné akceptovanie dopravných kariet niektorými dopravcami v rámci SR, no zdalo sa mi to trochu chaotické, tak sa radšej spýtam. Keď mám kartu vydanú DPB, platí mi ako elektronická peňaženka aj v autobusoch Arriva Trnava?
Hlavne to s tou Obchodnou je Budajov neviem, či vedomý alebo nevedomý podpásový argument, keďže Obchodná nikdy pešou zónou podľa jeho predstáv nebola - pred vybudovaním električkovej trate to bola normálna ulica s autami, autobusmi, trolejbusmi a úzkymi chodníkmi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TomJ