Reply on: Viko #235104:
To áno, ale v celom tomto procese Slovenská republika, resp. SND, ako majiteľ dotknutých pozemkov (resp. SND ako ich správca) môže toto pripomienkovať a ak magistát tomu nevyhovie, kľudne sa môže stať, že to zastaví protest prokurátora na ich podnet. Ono, aj za ideálnych okolností (bez pripomienok a zdržaní), ak sa im podarí tú trať dostať do ÚP mesta do konca Vallovho mandátu, tak to bude taký malý zázrak.
(Sorry za ten pesimizmus, ale pracujem v tejto oblasti a už nemám žiadne ilúzie. )
Viko
https://dennikn.sk/1955599/kto-a-preco-traumatizuje-a-polarizuje-mesto
Celkom ma desí, ako ľahko sa šíri text, kde sa pár rozumných argumentov zaplaví manipuláciou - na úvod sa ukáže zápcha ala Blumentál v špičke, následne konšpiruje o Remingu (akoby neprojektoval dokopy všetko koľajové v tejto krajine), naznačí obľubený hoax o Vallovi ako bábke developerov, oháňa skostnatelým (a inokedy vďačne kritizovaným) územným plánom - spoliehajúc sa asi na radiálu po Dunajskej... Ochrana pred bludnými prúdmi "odborníkom" nehovorí nič, rozdiel hlučnosti a vibrácií na po našom udržiavanej rovnej trati a po našom udržiavanom oblúku je asi tiež podružný... Lebo predsa máme najúžasnejší verejný priestor od 1989 (prehliadajúc, že Pribinova je skôr cvičisko NASA) z verejných peňazí (Ballymore šuvix) a pôvodní architekti tam električku nenavrhli (a celé námestie si predstavovali kus inak, ale veď pšššt)... Hlavne nech sa všetko veľa rozoberá, omieľa, tisíckrát patricipuje (asi ich nemáta spomienka na psíky a podobné skvosty z R14), lebo veď prepravovať sa budeme síce neskôr, ale pomalšie a to je pekný cieľ, no nie?