Ako myslíš ten trojciferný font, tak tam je to bez presahu. Aj tak si ale odignoroval asi polovicu pixelov. Potom nemáš záruku, že si popletieš znak 1 so znakom 7, ktoré sú IMHO oveľa podobnejšie.
Lenže vpredu sú číslovky väčšie, tak človek má väčšiu šancu ich rozoznat.
Ja som skoro naskočil na 204, lebo zozadu to fakt vyzerá ako 201 - tam teda na 4-ke priamku nič nepresiahlo, ani jedna bodka.
Milá skúsenosť akurát teraz
Vozidlo linky 84 malo plánovaný odchod resp meškalo minútu a prišla za ním 20ka ktorej vodič párkrát zatrúbil jemne a umožnili prestup aj keď 84 už sa pohla ale zastavila a počkala na dôchodcov aj keď je to maličkosť poteší to...
Len mne sa mýlia Roboto číslovka 4 s 1-kou? Hlavne ide o bočné a zadné transparenty. Vhodnejšie by bolo potiahnuť čiarku cez priamku tak, ako 4 v tomto formáte naozaj má byť - ako aj tu.
Ako dieťa školou povinné som zažil prvé ŠM 11 a dodnes si spomínam, ako trhane to preraďovalo. Niektorí vodiči radili radšej "manuálne" pomocou tlačidiel I a II.
1) ŠM11
2) ŠM11, Ikarus 280 pár kusov, B731, C744
3) Tam hrá úlohu najmä donedávna výrazne vyššia spotreba vozidiel s automatom a drahšia údržba automatu. Okrem toho pri frekvancii radenia mimo mesto neprináša automat nejaké zásadné zvýšenie komfortu vodiča.
3) Dnes už je to asi jedno, aj dialkače sa robia automaty. Ak je dobre vyladený automat tak nie je o čom. Čo sa spotreby týka a aj jazdných vlastností.
Ahojte, ja mám iba pár otázok zo zaujimavosti:
1) ktoré bolo prvé vozidlo s automatickou prevodovkou v MHD v Bratislave?
2) ktoré boli sériovo dodané vozidla s automatom? ŠMky?
3) je cenový rozdiel medzi manuálom a automatom tak veľký že sa dialkacom oplatí dávať manuál, alebo sú tam iné výhody?
N/A
2) Viď odpoveď 1)