Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #232850:
Píšem o tom, že predošlá 4-ka v trojcifernom fonte bola stále 4-kou, a táto je chybná aj zavadzajúca, čiže je to zmena k horšiemu. Jednociferné čísla sa lepšie indentifikujú, lebo sú jednociferné /a väčšie/, preto jednociferné čísla nespomínam, čiže ani zámenu 7 s 1.
Reakcia na: Joyki #232849:
Ako myslíš ten trojciferný font, tak tam je to bez presahu. Aj tak si ale odignoroval asi polovicu pixelov. Potom nemáš záruku, že si popletieš znak 1 so znakom 7, ktoré sú IMHO oveľa podobnejšie.
Reakcia na: zakaznik #232848:
Pozri sa zozadu na tú 4-ku z diaľky s nie perfektným zrakom, a potom sa ťa spýtam, kde si sa učil čítať 4 bez preškrtnutou priamkou.
Reakcia na: Joyki #232845:
To kde si sa učil čítať 1 s takým veľkým zobákom? 🤔
Ja s číslami problém nemám, ale nesmierne ma zaujalo písmeno A v hornom riadku bočných displejov 🙂
Reakcia na: Joyki #232840:
Mne sa mýlia 6-8 a ich kombinácia s 9. Otrasné niečo.
Reakcia na: Ike #232841:
Lenže vpredu sú číslovky väčšie, tak človek má väčšiu šancu ich rozoznat.
Ja som skoro naskočil na 204, lebo zozadu to fakt vyzerá ako 201 - tam teda na 4-ke priamku nič nepresiahlo, ani jedna bodka.
Reakcia na: Joyki #232840:
Nie si sám, je to zmena k horšiemu.
Milá skúsenosť akurát teraz
Vozidlo linky 84 malo plánovaný odchod resp meškalo minútu a prišla za ním 20ka ktorej vodič párkrát zatrúbil jemne a umožnili prestup aj keď 84 už sa pohla ale zastavila a počkala na dôchodcov 🙂 aj keď je to maličkosť poteší to...
Reakcia na: Joyki #232840:
Znaky čísla linky sú predsa na všetkých tabuliach rovnaké.
Len mne sa mýlia Roboto číslovka 4 s 1-kou? Hlavne ide o bočné a zadné transparenty. Vhodnejšie by bolo potiahnuť čiarku cez priamku tak, ako 4 v tomto formáte naozaj má byť - ako aj tu.
Reakcia na: Miro #232838:
Nepreraďovalo to trhane vo svojej podstate. Trhalo to, keď starí psi, vycvičení nesynchronizovaným manuálom na 706 RTO, chceli prevodovke "pomáhať.
Ako dieťa školou povinné som zažil prvé ŠM 11 a dodnes si spomínam, ako trhane to preraďovalo. Niektorí vodiči radili radšej "manuálne" pomocou tlačidiel I a II.
Reakcia na: Ike #232833:
1) ŠM11
2) ŠM11, Ikarus 280 pár kusov, B731, C744
3) Tam hrá úlohu najmä donedávna výrazne vyššia spotreba vozidiel s automatom a drahšia údržba automatu. Okrem toho pri frekvancii radenia mimo mesto neprináša automat nejaké zásadné zvýšenie komfortu vodiča.
Reakcia na: Ike #232833:
1) Ak sa nemýlim, tak Karosa ŠM 11 bol prvý autobus s dvojstupňovou Pragou, potom nejaké série Ikarusov 280 taktiež s Pragou a potom B731.

2) Viď odpoveď 1)
Reakcia na: Ike #232833:
3) Dnes už je to asi jedno, aj dialkače sa robia automaty. Ak je dobre vyladený automat tak nie je o čom. Čo sa spotreby týka a aj jazdných vlastností.
Ahojte, ja mám iba pár otázok zo zaujimavosti:
1) ktoré bolo prvé vozidlo s automatickou prevodovkou v MHD v Bratislave?
2) ktoré boli sériovo dodané vozidla s automatom? ŠMky?
3) je cenový rozdiel medzi manuálom a automatom tak veľký že sa dialkacom oplatí dávať manuál, alebo sú tam iné výhody?

Diki 🙂
Reakcia na: MatejBA #232801:
Chvalabohu, že metro nemáme. Snívať o metre, keď nevieme ani električky udržiavať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.