Keby na Prístavnom moste bolo možné zriadiť tretí pruh, už tam je. Ale možné to nie je kvôli statike mosta (pár dní dozadu tam dokonca ŽSR boli nútené zakázať jazdu dvoch vlakov naraz).
Už dlhšie rozmýšľam, ako bude fungovať jednolinkový variant bez centrálneho prestupného bodu. Napadlo mi toto (berte to len ako hypotetický návrh): L9 po trase Krížna-Blumentál-Špitálska-SNP-tunel a L3 Blumentál-Obchodná-SNP-Petržalka/NĽŠ.
Mňa zaujala informácia na tom označovníku že 4 bude jazdiť do Dúbravky. Keďže to je tak označené, znamená to, že električky za Molecovu budú jazdiť až keď sa dokončí a skolauduje 2. časť modernizácie Radiály? Čiže možno až začiatkom budúceho roku? Takže neplatí, že 4 dovtedy bude jazdiť do Karlovky?
Cez SNP nepôjde 4 a 9 preto, lebo to tak jednoducho vyšlo. Podľa mňa je to škoda, keďže SNP považujem za dosť významný bod. Bude ešte na to dosť hulákania od verejnosti, kým si zvyknú prešľapať na Kamenné námestie, Jesenského alebo Poštovú.
A načo by tam mala byť 6 pre KV? Ak tam bude premávať 4 a 9 v 4-min. intervale v špičke, tak to bude presne toľko isto, koľko tam bolo aj predtým – v spoločnom preklade 2 min., z toho na Kapucínsku 4 min. a na nábrežie 4 min.
Tá 5-ka tam už nevojde, ak obe linky majú 4-min. interval ráno /a možno bude aj 6 po Riviéru o rok/. Bude tam s 4 a 9 podobný interval, ako pred výlukou. Akurát mi tam chýba zatiaľ 6 pre KV, ale zrejme nie je dostatok súprav.
Joyki
Takto bude možné prestúpiť v uzle, aj na L4 cez Kamenné nám.
Akurát nerozumiem tomu NĽŠ pri L3 - vetvenie by bolo zbytočné, keď pôjde L7 v dnešnej podobe po račianskej radiále, a L4 cez NĽŠ z mesta.