Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #232462:
Práve na to som si teraz spomenul, že kvôli statike to nejde, presne ako hovoríš kvôli ŽSR.
Reply on: Petto #232461:
Napriklad usek na videu, pre 65-ku, Pristavny most, teoreticky Šancová, tam skôr neviem či je to krajnica, alebo zaprataný jazdný pruh.
Reply on: N/A #232460:
Keby na Prístavnom moste bolo možné zriadiť tretí pruh, už tam je. Ale možné to nie je kvôli statike mosta (pár dní dozadu tam dokonca ŽSR boli nútené zakázať jazdu dvoch vlakov naraz).
Reply on: N/A #232460:
Napriklad ? 🙂
Reply on: Miro #232458:
Myslím že krajnice už dávno mohli slúžiť ako BUS pruhy na mnohých komunikáciach.
Reply on: 3pa3ck3 #232454:
Da sa to spravit tak aby sa vsetky zmysluplne elektrickove relacie dali zvladnut na jeden prestup, aj ked to nebude v jednom spolocnom uzle.
Reply on: Joyki #232456:
Pri L3 som nenavrhoval vetvenie, ale bola to alternatíva podľa toho, či by do Petržalky jazdila L1 alebo L3
Reply on: 3pa3ck3 #232454:
No ak L9 dajú cez Obchodnú a ďalej smer tunel, a L3 cez Špitálsku smer Petržalka, tak Námestiu SNP zostane len L1.

Takto bude možné prestúpiť v uzle, aj na L4 cez Kamenné nám.

Akurát nerozumiem tomu NĽŠ pri L3 - vetvenie by bolo zbytočné, keď pôjde L7 v dnešnej podobe po račianskej radiále, a L4 cez NĽŠ z mesta.
Reply on: juraj76 #232453:
4 zatiaľ pôjde po Kútiky, kým neotvoria trať v Dúbravke.

Reply on: Solider #232452:
Už dlhšie rozmýšľam, ako bude fungovať jednolinkový variant bez centrálneho prestupného bodu. Napadlo mi toto (berte to len ako hypotetický návrh): L9 po trase Krížna-Blumentál-Špitálska-SNP-tunel a L3 Blumentál-Obchodná-SNP-Petržalka/NĽŠ.
Reply on: SUNSPINX #232445:
Mňa zaujala informácia na tom označovníku že 4 bude jazdiť do Dúbravky. Keďže to je tak označené, znamená to, že električky za Molecovu budú jazdiť až keď sa dokončí a skolauduje 2. časť modernizácie Radiály? Čiže možno až začiatkom budúceho roku? Takže neplatí, že 4 dovtedy bude jazdiť do Karlovky?
Reply on: Ma178rek #232451:
Cez SNP nepôjde 4 a 9 preto, lebo to tak jednoducho vyšlo. Podľa mňa je to škoda, keďže SNP považujem za dosť významný bod. Bude ešte na to dosť hulákania od verejnosti, kým si zvyknú prešľapať na Kamenné námestie, Jesenského alebo Poštovú.
Reply on: Solider #232450:
na námestí snp je problém príliš veľa električiek alebo že meniareň neutiahne?
lebo ak to druhé vyrieši sa problém tým, že cey snp nepôjde 4 a 9?
Reply on: Joyki #232447:
A načo by tam mala byť 6 pre KV? Ak tam bude premávať 4 a 9 v 4-min. intervale v špičke, tak to bude presne toľko isto, koľko tam bolo aj predtým – v spoločnom preklade 2 min., z toho na Kapucínsku 4 min. a na nábrežie 4 min.
Inak nemali uz byt zverejnene vysledky ohladne kupi busov?
Reply on: david1 #232444:
Pred 3 týždňami tam premávala klasická súprava počas jedného dňa.
Reply on: SUNSPINX #232445:
Tá 5-ka tam už nevojde, ak obe linky majú 4-min. interval ráno /a možno bude aj 6 po Riviéru o rok/. Bude tam s 4 a 9 podobný interval, ako pred výlukou. Akurát mi tam chýba zatiaľ 6 pre KV, ale zrejme nie je dostatok súprav.
Reply on: david1 #232444:
dané vlaky chodia iba cez pracovný týždeň
Akurat som si vsimol anketu o novych oznacovnikoch...

Znamena to teda, ze bude jednolinkovy variant? Z Dubravky 4 a z Karlovej 9?? Celkom mi chyba klasicka 5 do Race, to bol najlepsi spoj pre mna 😞

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.