Vzladom k tomu, že tento "radiátor" je v skutočnosti kanál, ktorý rozvádza po vozidle vzduch zohriaty odpadovým teplom zo zrýchľovača a tento vzduch vchádza do vozidla na pravej strane pred druhými dverami, tak by tan istý kanál na druhej strane nemal veľký význam.
Re #23023 fobust: To akurát v BA. V Prahe kúri všetko dobre. To je len o tom, kedy vodič zapne kúrenie pod sedačky a ako to funguje. Drobný rozdiel je napr. v tom, že v BA (aspoň donedávna) platilo, že vodič nesmi zapnúť kúrenie pod sedačky, kým vonkajšia teplota nepoklesne pod 5°C, zatiaľ čo v Prahe je povinný ho zapnúť najneskôr, keď vonkajšia teplota poklesne pod 5°C.
K tomu rozpisu: Kuxxa, nič moc:
Električky modernizácia 573 mil - 50 modernizovaných tramwají za tri roky
Trombelusy modernizácia či nové??? 330 mil. - povedzme 20 ks 22Tr. Ako keď do mora napľuveš.
Smradobusy 850 mil. - 100 smradobusov shitových , poprípade 70 ľudských.
I.
No hej... ked som tu anketu robil, tak bol termin ukoncenia 15.11., a myslel som, ze mesiac bude dost dlha doba na to, aby sa to otestovalo A akosi som uz na tu anketu zabudol, ze bude Tak ju aj rovno zrusim
Ano, mozem potvrdit. Raz sa mi Zmena dostala do ruky, tak som si to iba zo tvedavosti zobral na WC, reku precitam co tam pisu. Strasne noviny, take zvasty, uplne stvu ludi. Ale zisli sa mi, dobre som si s nimi vytrel zadok.
Mýliš sa. Smena sa na SME NA (pondelok, utorok, ...) pretransformovali v praveku novodobej "demokracie" nie kvôli jazyku, ale kvôli sporom o smerovanie novín medzi redakciou a vydavateľom. Krátky čas tuším vychádzali obe (a okrem toho vychádzala ešte Zmena... a tá tuším vychádza dodnes).
No tak zrovna v Grinave, čiže Myslenicicach, čiže Pezinku - zastávke, žiadnu peronizáciu netreba, keďže je tam prístup po úrovňovom krížení.
Ale smiechu som sa nezdržal, keď som čítal boľševický plátok Ž-Semafor, kde sa prednosta Kysaku nadchýňal PERONIZÁCIOU stanice, pričom pod peronizáciou sa rozumie, že pôvodné, 70 cm široké sypané peróny s úrovňovým prístupom boli vydláždené zámkovou dlažbou. Po týchto perónoch sa samozrejme v okamihu, keď sa blíži rýchlik a pohyb na nástupišti dosahuje maximálnu intenzitu, preháňajú pochybné modrogumnícke jašterky a zhadzujú potenciálne prepravovaný substrát do koľajiska, aby ho nebolo toľko.
I.
So starou TV1 som jazdil veeeľa (bývalú 7610/09 som mal pridelenú) a nikdy žiadny problém pri švacnutí sekcie nebol - maximálne strelil LS a po reštarte sa išlo ďalej.
Zato TR37 - on keď taký stykač opáliš, tak ho môžeš aj prilepiť. A keď zrovna M-ko prilepíš, tak sa budú veľké divy diať...
I.
caute, je tu niekto kto sa zaujima o zeleznicnu dopravu, zvlastne o nekonvencne a uzkorozchodne drahy?? rad by som sa stretol z neakymi nadsencami, ktori sa venuju historickym elektrickam a mestskej kolajovej doprave . Odpiste mi na hluz@post.sk
A divis sa im? Podla mna je takych 25% z tychto 20% aj schopnych, iba si nechcu robit problemy. Co uz. A my sme skarede iMHD, ktore za vsetko moze. A hlavne ja!
Keby aspon tych 20% bolo odvaznych a nebalo sa tam tresnut po stole a narobit poriadok. Ale asi sa boja, ze by ich vyhodili alebo neviem co. Osobne sa im velmi necudujem, som presvedceny ze ich to tiez zerie. Ale dokedy to ma takto fungovat?
To, ze tam Pepa najprv z....bu a potom, ked zistia, ze on nic zle nespravil sa mu ani neospravedlnia. Vobec sa necudujem, ze zobral centrofixku a napisal tam 6401 a nakreslil to prasa s napisom "Zapletalove zavody" ci co... Kua. Nebudem to dalej rozoberat...
Vies, to je ich "vdaka" za to, ze som nenapisal riadne kriticku novinku, ako najskor 3 hodiny nejavili o trolejbus zaujem, a potom tam neschopne okolo neho poskakovali a poskrabali mu naraznik... To je tak v tom podniku - napises kritiku, je zle. Nenapises kritiku, je zle... Furt je zle... A obetny baranok sa vzdy najde...
To, že sa pracuje na bratislavskej stanici hádam neznamená, že do roku 2008 bude hotový koridor do Žiliny!
Re #23002 Andy: To, že Ti Tvoj zamestnávateľ na tlačive napísal "smena" hádam neznamená, že je to tak správne. Samozrejme, že má byť "zmena"!
Re #23004 Sarko: Ak sa nemýlim, noviny Smena sa gramatickej zmene elekgantne vyhli tým, že sa premenovali na SME
Čo sa týka výrazu smena, tak v histórii slovenskej gramatiky zažilo dokonca tri obdobia. Prvé - keď sa písalo smena a čítalo smena. Druhé - keď sa písalo smena, ale čítať sa to malo zmena. Tretie - keď sa naštvali a rovno ľuďom povedali, že keď to majú čítať zmena, tak nech to už aj píšu zmena
S499.1023
Re #23023 fobust: To akurát v BA. V Prahe kúri všetko dobre. To je len o tom, kedy vodič zapne kúrenie pod sedačky a ako to funguje. Drobný rozdiel je napr. v tom, že v BA (aspoň donedávna) platilo, že vodič nesmi zapnúť kúrenie pod sedačky, kým vonkajšia teplota nepoklesne pod 5°C, zatiaľ čo v Prahe je povinný ho zapnúť najneskôr, keď vonkajšia teplota poklesne pod 5°C.
K tomu rozpisu: Kuxxa, nič moc:
Električky modernizácia 573 mil - 50 modernizovaných tramwají za tri roky
Trombelusy modernizácia či nové??? 330 mil. - povedzme 20 ks 22Tr. Ako keď do mora napľuveš.
Smradobusy 850 mil. - 100 smradobusov shitových , poprípade 70 ľudských.
I.