Reakcia na: Spectre #23057:
Môžem. Veľa zle sa mi na to spomína. Vozidlo nevypína jazdu ani po prešliapnutí na koľajovky, nereaguje na bezpečnostný spínač, zastavilo až po vypnutí riadenia - a to zase brzdí na koľajovky podstatne horšie, keď idú len z bateriek. A po opätovnom nahodení riadenia samozrejme pri zaprarkovanom brzdovom pedáli ampérmeter na doraz a hijóóó dopredu. Vozidlo, ak mi dobre pamäť slúži 7755/56, križovatka Záhradnícka - Jégého, smer Trnyvské Mýto. Nejaký xxxxt mi tam pri sporiteľni skočil cez zábradlie, tak som zamagnetoval, zabudol na sexiu, našliapol cez ňu a v tom esíčku v križovatke som myslel, že budem búrať saleziánov.I.
S499.1023
Re #23023 fobust: To akurát v BA. V Prahe kúri všetko dobre. To je len o tom, kedy vodič zapne kúrenie pod sedačky a ako to funguje. Drobný rozdiel je napr. v tom, že v BA (aspoň donedávna) platilo, že vodič nesmi zapnúť kúrenie pod sedačky, kým vonkajšia teplota nepoklesne pod 5°C, zatiaľ čo v Prahe je povinný ho zapnúť najneskôr, keď vonkajšia teplota poklesne pod 5°C.
K tomu rozpisu: Kuxxa, nič moc:
Električky modernizácia 573 mil - 50 modernizovaných tramwají za tri roky
Trombelusy modernizácia či nové??? 330 mil. - povedzme 20 ks 22Tr. Ako keď do mora napľuveš.
Smradobusy 850 mil. - 100 smradobusov shitových , poprípade 70 ľudských.
I.