Reply on: Martin Fundárek #23027:
Myšlienka využiť železničné trate je dobrá, návrh ale nerieši niektoré najviac zaťažené smery (napr. Petržalka - cetrum). Na druhej strane, spojenie mesto - Viedeň vedené (trebárs aj cez hrádzu plánovanej priehrady) do Wolfsthalu je podľa mňa drahé v porovnaní s možným využítím trate. A to tu už máme dve železničné spojenia do Rakúska. Trať Viedeň - Wolfsthal by som s BA spojil, ale po novej trase: Wolfsthal - Berg - Kittsee - Petržalka. Trasa by bola sice nepatrne dlhšia ako pôvodná električka Wolfsthal - Petržalka, ale obslúžila by aj Berg a Kittsee - zdržanie by nebolo viac ako cca 5 minút aj so zastávkami ...
fobust
Umiestnenie toho "radiatoru" vpravo ma svoj zmysel. A to ten, ze povodne tie vozy mali zrychlovace s MG ckami. V zime sa vlavo nasaval vzuch, prehnal sa zrychlovacom a vpravo fukal do vozidla. Teraz su tam iba telesa, nie je tam prudenie vzduchu. Preto to na prd kuri. Ako vsetky polovodicove vozy.