Reply on: david1 #230216:
Konečne jeden z mála rozmýšľajúcich v tejto diskusii, nie pocity ale údaje o zdrojoch a cieľoch objemu potencionálnych cestujúcich sú rozhodujúce pre zmysluplný a ekonomicky efektívny návrh riešenia. Mantra "jednej hrany" je možná len v prípade, že sa bude realizovať dopravný systém na vznikajúcom urbanizovanom území niekde na púšti v Afrike, kde nie sú žiadne geomorfologické obmedzenia a ani obmedzenia vyplývajúce z už urbanizovaného územia. a územia dopravne obsluhovaného vyplývajúcim z historického vývoja.
Joyki
Prestupy na R, IC a EC sa dá riešiť na Vinohradoch (treba zastaviť aj EC)
Čiže nevidím dôvod meniť polohu konečnej pre S-ky.
Skrytý a veľký potenciál má železničný "obchvat", teda S65 kvôli Avionu, ÚNS (veľmi blízko business-centrum), a Einsteinovej. S65 zatiaľ nie je extra obsadenou linkou, ale keď zastaví na spomenutých zastávkach, tak táto linka bude veľmi silnou konkurenciou diaľničného obchvatu a celého smeru Senec.