Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Spectre #22389:
Tvar karoserie a celkovy dojem z vozu. Na 14Tr/15Tr a 21Tr/22Tr jednoducho vidim (subjektivny nazor), ze sa jedna o evoluciu, kdezto v Ikaruse skor o revoluciu (aj ked niektore zhodne prvky sa daju najst, napriklad svetielka v klbe 🙂 ). Co Ti na interiere Ikarusov pripada odporne? Mne len odporne spinave sedacky, ale aj to je vyhradna vysada Bratislavy, ktora sa konecne postupne meni k lepsiemu.
Reply on: galiyosha #22387:
S tou kontinuitou mas pravdu.. Ale trochu je vidno aj kontinuita ikarusov..
Reply on: Spectre #22389:
Mno tlumice tam jsou a bude se to prohejbat uplne stejne , nebo mozna hur jak B741 . Takze i do zatacek to pak bude delat curbes.

V Brne jezdej vsechny ,bohuzel nemam cas na foceni. Ale vidam je postupne .
Reply on: galiyosha #22387:
Kontinuita v dizajne????? Ja tam vidim iba rovnake logo a obidva maju na streche klacky 🙂 🙂 🙂

Vysokopodlažné Ik4xx sa mi kedysi páčili. Ako autobus je to dobrý voz, akurát tie naše sú také debilné - odporný interiér, malé dvere vzadu a shitná prevodovka. 😞 Klasicka stara 280ka je však neprekonateľná a zlatá cesta sa volá Ikarus C80 a Ikarus C83 !!!
Reply on: PvvS #22386:
Kua...To je dosť sprosté riešenie. Budú tam musieť byť v kĺbe zrejme rôzne tie sprosté tlmiče. Pri rozjazde sa to bude prehýbať..... 😞 😞 😞 No neviem... Snad, ked im to nebude nikto kupovať ich napadne a umúdria sa.

A ozaj? Ako sa darí v Brne s 22Tr???
Reply on: Vladimír #22381:
Uznavam, ta formulacia nebola prilis vhodna, dlho som sa nad nou ani nezamyslal. Na jednu stranu "Nazory" mozu postovat aj sem, ale ked na iMHD utocia ako na povodcu vsetkeho zla v bratislavskej doprave...

Re #22377 S499.1023: Ak to teda dobre chapem, rozdiel medzi 22Tr a 22TrAC nie je len v AC pohone? Povodna 22Tr ma hnane dve naparvy a 22TrAC len jednu? Alebo som zase mimo?

Mne osobne sa charakteristicky design Ikarusov 4xx _velmi_ paci. Na druhu stranu, ked clovek vedla seba postavi Ikarus 2xx a 4xx, nevidiet ich pribuznost (aspon ja ju nevidim), kdezto pri 14Tr/15Tr a 21Tr/22Tr je uplne jasne, ze sa jedna o pokracovatelov linie -- kontinuita v dizajne je to, co mam rad, takze obrovsky kladny bod pre Skodu z mojho pohladu...
Reply on: Spectre #22384:
Nejsou moje. Jinak ma to hnanou treti napravu a tlacnej kloub. Tudiz se to na naledi bude chovat hur jak lecktera B741 . Protoze to bude mit silnej zaber :(( Skoda ze nejni stredni to by bylo idealni
Reply on: Andy #22383:
Interiér.. Ja by som jediný problém videl v tom, na čo polovica ľudí nadáva a polovici ľudí sa to páči. Jednoducho, 21Tr nemá na prednom kolese sedadlá.

Podľa mňa má ale 21Tr celkom fajn interiér, nakoľko máš všade dosť miesta na nohy. Nie ako v tom hnusom smradoslintybakelitobuse....
Reply on: PvvS #22380:
Pekné fotečky.

Inak nevie niekto... 22TrAC bude mat nahon na druhej, alebo na tretej naprave????
Reply on: Vladimír #22379:
Ake vyhrady k interieru?
...alebo ešte lepšie "Názory"
Reply on: Spectre #22378:
Mno 22trAC je uz na svete http://ts-web.info/pages/galery/Skoda_Ostrov/ . Jinak v poslednim cisle MD je o tom clanek. Co se tyce 22Tr DCtak esli se nepletu
1 prototyp s vyzbroji AEG (nepojizdny polovrak)
Usti tusim 601,602,603
Brno 3601,3602,3603,3604

Mno a to je tak vcelku vsechno .

Jinak Ik4xxT se mi docela dost libi , mozna i vic jak 21/22tr .Ale stejne nejni nad Trollino
Reply on: galiyosha #22332:
Sťažnosti? Nie, to podsúva názor. Ak už, tak radšej neutrálny výraz "pripomienky".

Re #22359 fobust: Nuž, ja by som aj k interiéru 21 Tr nejaké výhrady mal. Ale nech aj tak dobre slúži cestujúcim DPB 🙂
Reply on: S499.1023 #22377:
Ozaj, ten 22TrAC existuje aj v tomto čase a priestore, alebo len fiktívne niekde na papieri? Nevieš náhodou, koľko je momentálne presne vyrobených 22Tr (obyčajných s DC)
Reply on: fobust #22359:
Ale kuš. Čo sa Ti nepáči na Ik4xx? A o 22TrAC by som tak nepokrikoval, že je samozrejmosťou, pretože to je jednomotorové vozidlo s jednou hnacou nápravou, takže žiadne zimné Mudroňky a Klamáre!
I.
Reply on: d3k0 #22356:
Ale to vieš že v Čechách také jazdia. Snáď si nemyslíš, že DPB by bol priekopníkom niečoho:-)? Asynchrónne 21Tr jazdia v Przni (21TrACI) a v HK (21TrAC).
I.
Reply on: fobust #22374:
za to mozu ich rodicia a mozno aj rodicia ich rodicov, ktovie kam to siaha
Reply on: V. #22363:

Vami popisovana situacia ma mrzi teraz nie iba ako osoby, ale ako cloveka zijuceho v tomto meste - Bratilsavcana. A to z toho dovodu, aky su dnes ludia, obyvatelia tohto meste, ohladuplny, ochotny pomoct. Sam som minule isiel cez cely autobus (od 4. dveri)pomoct k strendym dveram nastupit telesne postihnutemu cloveku na invalidnom vozicku, lebo jeden clovek, ktory ho sprevadzal, sam vozik iba tazko nalozi. Nikto sa nenasiel, pricom v autobuse bolo dost ludi. Pri vystupovani som samozrejme tiez pomohol. Ked som isiel zozadu, tak som si este stihol vsimnut vodica v spatnom zrkadle ako uz chcel vstat a ist mu pomoct, ale ked ma zbadal a videl ze som sa toho chopil, tak to nechal tak. Myslim si, ze ostatni cestujuci sa mozu hanbit, lebo iba sa pozerali na toho chudaka, ako taha vozik hore schodami uplne sam. Vsetci na neho pozerali, nikto neponukol pomoc. Hanba im!
Mozeme zo zmenit? Asi to bude tazke. Ale mali by sme sa snazit spravat sa ku vsetkym tak, ako by sme od nich sami chceli. A spravne vychovavat deti a maldych ludi, viest ich k tomu, co robi ludi slachetnymi. Sam mam vela chyb, nie som dokonaly, ale v istych smeroch mam niekedy pocit, ze okolo mna pritomni su uplny ignoranti.
Zaujimave, aj ked uz trosku neaktualne citanie aj o mhd:
http://www.inyourpocket.com/slovakia/bratislava/en/

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.