Chcel by som sa podelit o jeden nie celkom vsedny manzelkin zazitok zo vcera. Vcera sa potrebovala dostat z Petrzalky do Karlovej Vsi. Kedze syn ma len pol roka, nemohla ho nechat doma a musela pouzit MHD, syna zobrala do kocika. Nasadla na 90 a skoncila pod mostom SNP. Az tam zistila, ze elektricky smerom na K. Ves nechodia (tymto smerom nechodievame, nijake info letaky vraj v autobuse neboli). Tak sla pesi az ku PKO. Ked sa vracala, pouzila elektricku. Nenasiel sa NIKTO z cestujucich, kto by jej pomohol s kocikom do elektricky (sama to nezvlada, ma po tehotenstve zapal klbov). Pre vsetkych bola "neviditelna". Ked to zbadal vodic, vysiel z kabinky a s usmevom pomohol manzelke vniest kocik do voza. Po mostom SNP sa zase vsetci tvarili, ze kocik nevidia, dokonca sa vsetci vystupujuci presunuli k inym dveram, len aby nemuseli pomahat (to nepochopim, ja ked vidim kocik vo svojom dosahu, automaticky pomaham s nastupom a vystupom, aj bez poziadania - ale ludia su kadejaki). A zase pomohol vodic.
Tymto by som mu chcel velmi podakovat. Ak ho poznate, odovzajte mu podakovanie.
Stalo sa to vcera, (19.11.2003), voz c.7913, cas - okolo 12.30, smer z K.Vsi pod most SNP.
Pozn.: A co som chcel tymto povedat. MHD nie je ken o technike a peniazoch, ale hlavne o ludoch. Ja viem, ak by sa takto spraval kazdy vodic, asi by meskania nemali konca. Vacsina z tych, ktori manzelke nepomohli, urcite nadava na stav MHD (v tom maju casto pravdu pravdu) a na aroganciu vodicov. Ale malkoto z nich si uvedomi, ze ak sa v MHD nieco deje, vacsinou to od cestujucich schyta vodic, ktory vo vacsine pripadov za problem nemoze (vodic spoja, ktory je prvy za vynechanym spojom, vodic, ktory musi prudko zabrzdit, aby zabranil nehode, ...).
Nezavidim vodicom ich pracu, sam to poznam (za mojich cias na VS v KE som brigadnicky robil vodica elektricky). A prave preto skladam klobuk pred vodicmi, ktori si aj za takychto tazkych podmienok zachovaju chladnu hlavu, dobru naladu a ochotu pomahat.
V.
Tymto by som mu chcel velmi podakovat. Ak ho poznate, odovzajte mu podakovanie.
Stalo sa to vcera, (19.11.2003), voz c.7913, cas - okolo 12.30, smer z K.Vsi pod most SNP.
Pozn.: A co som chcel tymto povedat. MHD nie je ken o technike a peniazoch, ale hlavne o ludoch. Ja viem, ak by sa takto spraval kazdy vodic, asi by meskania nemali konca. Vacsina z tych, ktori manzelke nepomohli, urcite nadava na stav MHD (v tom maju casto pravdu pravdu) a na aroganciu vodicov. Ale malkoto z nich si uvedomi, ze ak sa v MHD nieco deje, vacsinou to od cestujucich schyta vodic, ktory vo vacsine pripadov za problem nemoze (vodic spoja, ktory je prvy za vynechanym spojom, vodic, ktory musi prudko zabrzdit, aby zabranil nehode, ...).
Nezavidim vodicom ich pracu, sam to poznam (za mojich cias na VS v KE som brigadnicky robil vodica elektricky). A prave preto skladam klobuk pred vodicmi, ktori si aj za takychto tazkych podmienok zachovaju chladnu hlavu, dobru naladu a ochotu pomahat.
V.
fobust
Dizajn robil Patrik Kotas a ten trolejbus sa mu naozaj vydaril, ak jed vidno ze je to uz 10-rocna konstrukcia (ci kedy sa to navrhovalo). Ale urcite je to krajsie ako Ikarusy radu 4xx alebo SORy, aspon podla mna. Tie trolejbusy au aj z praktickej stranky dobre vymyslene. Siroke dvere, rozumny interier, zodpovedajuci sucasnym poziadavkam. V Brne maju uz 46 21Triek (mozno aj viac) a velmi sa mi pacili. Dufam, ze sa nasa 21TrAC homologizuje co najskor a na buduci rok zacnu seriove dodavky. A 22TrAC je samozrejmostou.