Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #21753:
Ja tomu šéfovať, tak také "doplnky" v mihu z vozidla odstráni!

Re #21782 galiyosha: Ja síce v BA nebývam, ale neviem si dosť dobre predstaviť, ako celé Dlhé Diely jazdia v nejakých úžasne krátkych intervaloch do mesta okolo hradu 😕
Reply on: Beloch #21790:
Keďže je slovo "drahý" z kontextu vety v množnom čísle, odporúčal by som písať na konci slova "í". Ale veď čo by sme chceli od človeka, ktorý si ani neprečíta, na akých stránkach je a ihneď ide nadávať. Uvedom si jedno - takým vystupovaním prezentuješ sám seba, ako tú sprostejšiu časť cestujúcej verejnosti.
***** my nie sme DPB!!!
*****, drahý ste, prachov máte dosť a stále ****jete, že nemáte peniaze. O***ávať možete viete koho... Smradi!
Reply on: fobust #21784:
Laicka otazka -- co vlastne brani nasadeniu trolejbusov napriklad aj na Novy most? Stoziare na svetla tam uz su, aj ked prilis tenke...

A dalsia jednoducha otazka, na ktoru je asi zlozita odpoved: Su Bombardiery vyrazne drahsie, ako Combino? Neviem, ci su tieto elektricky na porovnatelnej technickej urovni, pripadne ktore su lepsie, ale Flexity na mna posobi predsalen solidnejsie nez Combino...
To priecestie tam robili celu noc. Zhodou okolnosti som v tu noc jazdil v L503.
Reply on: Andy #21785:
Tak potom... novy cas;-)
V piatok vecer okolo 21 00 nieco robili na tom novom gumovom priecesti na Lafranconn ,niektore dielce boli povytahovane a nieco na nich zvarali a nieco robili aj na kolajisku na nich. Dlho im to nevydrzalo 😞
Reply on: Miki #21783:
To je novy cas 🙂
Reply on: Miki #21783:

Trolejbusy by mohli byt idealnym doplnkovym systemom k nosnemu systemu v Petrzalke. A smradobusy by sa vytlacili na okrajove casti mesta ako Jarovce, Rusovce a Cunovo. Ale par liniek by som nechal aj v meste, napr. cez Novy most. Neda sa vsetko nahradit elektrickou trakciou, ale autobusy sa mozu vyrazne obmedzit, co prispeje nielen ekologii, ale aj imidzu DPB.
V piatkovom Novom case pisali nieco, ze sa uvazuje o trolejbusoch do Petrzalky cez most Kosicka a okrem elektriciek by tak popri busoch chodili do Petrzky aj trolejbusy 🙂
Reply on: klara #21781:
Len jednu poznamku -- mal som pocit, ze ratas s trolejbusmi iducimi do centra po nabrezi. (Pokial som nadobudol zly pocit, ospravedlnujem sa, a moj prispevok ignoruj.) Ak sa ale nemylim, trolejbusy nemali ist do mesta po nabrezi, ale mala sa vybudovat spojka z Molecovej na Stare grunty, tie sa mali spolocne s ulicou Slavicie udolie zrekunstruovat, a trolejbusova trat tak mala viest cez Slavicie udolie a krizom cez Mlynsku dolinu na Cerveny kriz, kde by sa napojila na trat na Mudronovej.

(Tym som sa nechcel zapojit do diskusie trolejbusy vs elektricky na Stare grunty, kedze sa na nu necitim dostatocne erudovany, len doplnit tvoje informacie.)
Reply on: fobust #21779:

Som rada, ze ma i niekto iny podobny nazor. Myslim si, ze pri (do)budovani dopravneho systemu mesta by sa malo mysliet dopredu.Dlhe Diely, Karlova Ves a Dubravka sa v sucastnosti (a predpokladam, ze i blizkej buducnosti) poriadne zahustuju. Ak sa k tomu prida i planovana vystavba v okoli PKO a podhradia, tak si myslim, ze ani rozsirenie komunikacie na nabrezi nezabrani dopravnym zapcham.
O ekologickom hladisku ani nehovoriac.
Studiu urcite opras!!! Drzim palce, aby si ju precital i niekto kompetentny.
Tieto vianocne trhy budu mat ine rozmiestnenie stankov ako po minule roky. Co som to tak zbezne kukol tak sa mi to viac paci, nebude tam taka tlacenica...

http://81.88.128.29/soubory/700000/493492_VT-stanky.jpg
Reply on: klara #21778:

K tejto teme som vypracoval rozsiahlu studiu, ktora ma 13 stran, ale akosi zapadla prachom. Vysledok jednoznacne potvrdil elektricku ako vhodnejsiu. Teraz nie iba v ohlade sidliska Dlhe diely, ale prave v celomestskom meritku. Ono uz jedna studia rozpracovana bola, ta vsak odporucala trolejbus. Ono to je aj pravda, Dlhe diely ako samostatny celok su vhodne pre trolejbusovu dopravu, ale pri sirich suvislostiach, ako je napojenie na sucasnu siet, dostupnost centra a pod. uz trolejbus nie je tym idealnym dopravnym prostriedkom pre DD. A trolejbus s pomocnym naftovym pohonom vskutku nemozno povazovat za riesenie. Asi tu studiu oprasim, dokoncim a dam sam na iMHD. Inak vacsina tu diskutujuich sa priklana k elektricke.
Zaujimalo by ma, preco sa uvazuje na Dlhych Dieloch o trolejbusoch. Tie tak ci tak uviaznu v dopravnej zapche. Nebolo by rozumnejsie investovat do elektrickovej trate, ktra by sa napojila na uz existujucu v Karlovej Vsi?
Reply on: S499.1023 #21776:

Zle ti to vypynulo... 🙂 Myslel som to ako priklad, kde sa este daju pouzit... (obratisko). Nebolo to najlepsie napisane, to hej, ale proti drevenym prazcom nic nemam. 😉
Reply on: fobust #21774:
No napísal si, že "ešte" používajú drevené pražce., Z toho zákonie plynie, že to pokladáš za čosi zastaralé, čo sa má nahradiť.
I.
Reply on: fobust #21774:
o vyhodach drev. prazcov sme sa ucili este na stavebej priemyslovke, a to uz bolo davno... Ich hlavna vyhoda je, ze nepraskaju takym sposobom, ako betonove (strunobeton), pretoze su pruznejsie, ako uz bolo spomenute.
Reply on: S499.1023 #21772:

Napisal som snad nieco negativne ohladom drevenych prazcov? 🙂 Vyhody? Asi budu lahsie, lepsie tlmia razy, daju sa otocit o 180 stupnov, ked prehnuju uchytenia... (videne v Bratilsave), popri kanaloch sa daju operativne odrezat, pekne pachnu ked v lete na ne prazi slnko, ... Mozes doplnit.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement