Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: V. #22363:
Ak chcete pochvalit vodica oficialne, musite poslat takuto spravu na jeden z mailov uvedenych v lavom menu - Kontakt na DPB.
Reply on: nick #22399:
vlavo v menu (alebo aj hore) je taky pekny napis ze "Cestovne poriadky"
jak to je s nocakom 509?????????????? prvy nocak ide o kolkej? please...
Reply on: QUAKEMAN #22397:

Tak zasa som doslat zle informacie... Overim si to este raz u cloveka, ktory mi to povedal, OK?
#22349 fobust: Tak to čo tvrdíš je pekná blbosť o tých majstroch a práci vo volnom čase,to ti kto nakukal.18 sa robí cez normálny pracovný čas a za peniaze.A vekový priemer pracovníkov ktorí na nej robia je asi od 22 do 70 rokov,tých mladších je asi tak 80%.s tých starších je jeden stolár a karosár a to je tak všetko.
Reply on: Miki #22394:

Dufam ze nie je tak, ako to spravili na Spitalskej ulici, vid prispvok c. #22393. 😞
Reply on: S499.1023 #22377:

Ake kus? 🙂 Ik 4xx je priemysleny dizajn. Ale nehovorim, ze je to vyslovene skarede, ale 21 Tr vyzera krajsie. A Shithnis je oproti tomu hnusy. 🙂 A o tej 22TrAC mas pravdu. A to je naozaj taky strasny problem dat tam dva asynchronne motory? Vsak v tramvajach ich je aj ovela viac (radovo aj 8 ks) a nehadaju sa. 🙂
Na obchodnej je nanovo nakreslena-nastriekana biela deliaca ciara oddelujuca chodnik od trate 😉
Reply on: Spectre #22389:
Tvar karoserie a celkovy dojem z vozu. Na 14Tr/15Tr a 21Tr/22Tr jednoducho vidim (subjektivny nazor), ze sa jedna o evoluciu, kdezto v Ikaruse skor o revoluciu (aj ked niektore zhodne prvky sa daju najst, napriklad svetielka v klbe 🙂 ). Co Ti na interiere Ikarusov pripada odporne? Mne len odporne spinave sedacky, ale aj to je vyhradna vysada Bratislavy, ktora sa konecne postupne meni k lepsiemu.
Reply on: galiyosha #22387:
S tou kontinuitou mas pravdu.. Ale trochu je vidno aj kontinuita ikarusov..
Reply on: Spectre #22389:
Mno tlumice tam jsou a bude se to prohejbat uplne stejne , nebo mozna hur jak B741 . Takze i do zatacek to pak bude delat curbes.

V Brne jezdej vsechny ,bohuzel nemam cas na foceni. Ale vidam je postupne .
Reply on: galiyosha #22387:
Kontinuita v dizajne????? Ja tam vidim iba rovnake logo a obidva maju na streche klacky 🙂 🙂 🙂

Vysokopodlažné Ik4xx sa mi kedysi páčili. Ako autobus je to dobrý voz, akurát tie naše sú také debilné - odporný interiér, malé dvere vzadu a shitná prevodovka. 😞 Klasicka stara 280ka je však neprekonateľná a zlatá cesta sa volá Ikarus C80 a Ikarus C83 !!!
Reply on: PvvS #22386:
Kua...To je dosť sprosté riešenie. Budú tam musieť byť v kĺbe zrejme rôzne tie sprosté tlmiče. Pri rozjazde sa to bude prehýbať..... 😞 😞 😞 No neviem... Snad, ked im to nebude nikto kupovať ich napadne a umúdria sa.

A ozaj? Ako sa darí v Brne s 22Tr???
Reply on: Vladimír #22381:
Uznavam, ta formulacia nebola prilis vhodna, dlho som sa nad nou ani nezamyslal. Na jednu stranu "Nazory" mozu postovat aj sem, ale ked na iMHD utocia ako na povodcu vsetkeho zla v bratislavskej doprave...

Re #22377 S499.1023: Ak to teda dobre chapem, rozdiel medzi 22Tr a 22TrAC nie je len v AC pohone? Povodna 22Tr ma hnane dve naparvy a 22TrAC len jednu? Alebo som zase mimo?

Mne osobne sa charakteristicky design Ikarusov 4xx _velmi_ paci. Na druhu stranu, ked clovek vedla seba postavi Ikarus 2xx a 4xx, nevidiet ich pribuznost (aspon ja ju nevidim), kdezto pri 14Tr/15Tr a 21Tr/22Tr je uplne jasne, ze sa jedna o pokracovatelov linie -- kontinuita v dizajne je to, co mam rad, takze obrovsky kladny bod pre Skodu z mojho pohladu...
Reply on: Spectre #22384:
Nejsou moje. Jinak ma to hnanou treti napravu a tlacnej kloub. Tudiz se to na naledi bude chovat hur jak lecktera B741 . Protoze to bude mit silnej zaber :(( Skoda ze nejni stredni to by bylo idealni
Reply on: Andy #22383:
Interiér.. Ja by som jediný problém videl v tom, na čo polovica ľudí nadáva a polovici ľudí sa to páči. Jednoducho, 21Tr nemá na prednom kolese sedadlá.

Podľa mňa má ale 21Tr celkom fajn interiér, nakoľko máš všade dosť miesta na nohy. Nie ako v tom hnusom smradoslintybakelitobuse....
Reply on: PvvS #22380:
Pekné fotečky.

Inak nevie niekto... 22TrAC bude mat nahon na druhej, alebo na tretej naprave????
Reply on: Vladimír #22379:
Ake vyhrady k interieru?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.