Mňa vždy zaujímalo, že čím sú obyvatelia v úseku BA - Dunajská Streda oproti tým na úsekoch BA-MA, BA-TT a BA-GA, že tam im postačuje víkendová dvojhodinovka, dokonca na Malacky cez víkend vlaky 20:15 a 23:15, čiže 3h. Či keď na MA, GA a TT nejazdí žltý výpalník čo obsiera každého, kto nerobí ako on chce, tak tam ľudia nemajú nárok, tam sa vlkm nenájdu? A potom mudrlanti pizdujú, že ZSSK má málo efektívne obehy. No má ich iba také aký mizerný GVD nakreslí objednávateľ a akú mizernú infraštruktúru objednávateľ zabezpečí. Na trase KE-Lipany sa vraj dá vyjazdiť 1h so 4 súpravami. Hej dá sa za predpokladu, že nič nebude končiť v Kysaku alebo si ľubovoľný vlak z Lipan alebo KE neskončí v Prešove a potom tá súprava chýba na opačnom konci trasy a musí sa na 1-2 páry Os ťahať ďalšia súprava von. Alebo špecialita objednávateľa je vyseknúť jeden vlak v sedle zrovna tak, že to zas vyžaduje jednu súpravu gratis. ?
NZ-lobby nech nepyskuje. Namiesto taktu zas vlaky jazdia v rannej špičke ako noty na bubon. Z pracne zavádzaného taktového GVD začína postupne dilentantský objednávateľ MDV vedený pologramotným ministrom robiť výnimku za výnimkou tak, že v takte premávajú iba EC a R vlaky, pričom aj to spôsob akým sprznili 800-kové rýchliky je vizitka diletantstva. Nechápem absolútne, že čo bráni jazdiť v takte na 2-koľajnej trati a posúvať vlaky o rôzny objem minút. Keď sa človek pozrie na trať 180, tak by sa pogrcal najradšej. Po RŠ napr. 3h diera v Os vlakoch z Liptova na Žilinu.
Co brani to nazvat ako napriklad S60 a S65 a budu jazdit sucasne? Budu tam teda jazdit 2 linky, riadne oznacene aby ludia vedeli, kazda s inou konecnou, ako bezne vozidla MHD
V slovníku máš aj nástupisko, výstupisko a stanovisko (vodiča električky). Tiež ide o dosť umelé (tentokrát) poslovenčenie.
Prejazd je vhodné podstatné meno skôr na opísanie činnosti súvisiacej s jazdou cez priecestie.
Ak by som vchádzal do priestoru dlhého 15 metrov a menej, tak by bola moja top priorita skontrolovať zadok. Rovnako ako keby som napríklad vychádzal z úzkej uličky, tak by bola moja top priorita nezobrať so zadkom zaparkované auto na jej konci.
On môže rozmýšľať inak, ale to ho ešte nezbavuje zodpovednosti.
zakaznik
On môže rozmýšľať inak, ale to ho ešte nezbavuje zodpovednosti.