Mňa vždy zaujímalo, že čím sú obyvatelia v úseku BA - Dunajská Streda oproti tým na úsekoch BA-MA, BA-TT a BA-GA, že tam im postačuje víkendová dvojhodinovka, dokonca na Malacky cez víkend vlaky 20:15 a 23:15, čiže 3h. Či keď na MA, GA a TT nejazdí žltý výpalník čo obsiera každého, kto nerobí ako on chce, tak tam ľudia nemajú nárok, tam sa vlkm nenájdu? A potom mudrlanti pizdujú, že ZSSK má málo efektívne obehy. No má ich iba také aký mizerný GVD nakreslí objednávateľ a akú mizernú infraštruktúru objednávateľ zabezpečí. Na trase KE-Lipany sa vraj dá vyjazdiť 1h so 4 súpravami. Hej dá sa za predpokladu, že nič nebude končiť v Kysaku alebo si ľubovoľný vlak z Lipan alebo KE neskončí v Prešove a potom tá súprava chýba na opačnom konci trasy a musí sa na 1-2 páry Os ťahať ďalšia súprava von. Alebo špecialita objednávateľa je vyseknúť jeden vlak v sedle zrovna tak, že to zas vyžaduje jednu súpravu gratis. ?
NZ-lobby nech nepyskuje. Namiesto taktu zas vlaky jazdia v rannej špičke ako noty na bubon. Z pracne zavádzaného taktového GVD začína postupne dilentantský objednávateľ MDV vedený pologramotným ministrom robiť výnimku za výnimkou tak, že v takte premávajú iba EC a R vlaky, pričom aj to spôsob akým sprznili 800-kové rýchliky je vizitka diletantstva. Nechápem absolútne, že čo bráni jazdiť v takte na 2-koľajnej trati a posúvať vlaky o rôzny objem minút. Keď sa človek pozrie na trať 180, tak by sa pogrcal najradšej. Po RŠ napr. 3h diera v Os vlakoch z Liptova na Žilinu.
Co brani to nazvat ako napriklad S60 a S65 a budu jazdit sucasne? Budu tam teda jazdit 2 linky, riadne oznacene aby ludia vedeli, kazda s inou konecnou, ako bezne vozidla MHD
V slovníku máš aj nástupisko, výstupisko a stanovisko (vodiča električky). Tiež ide o dosť umelé (tentokrát) poslovenčenie.
Prejazd je vhodné podstatné meno skôr na opísanie činnosti súvisiacej s jazdou cez priecestie.
Ak by som vchádzal do priestoru dlhého 15 metrov a menej, tak by bola moja top priorita skontrolovať zadok. Rovnako ako keby som napríklad vychádzal z úzkej uličky, tak by bola moja top priorita nezobrať so zadkom zaparkované auto na jej konci.
On môže rozmýšľať inak, ale to ho ešte nezbavuje zodpovednosti.
Peon