Lenže na a z hlavnej stanice je katastrofálna doprava v špičke. Preto aj mraky ľudí vystupuje/nastupuje na Vinohradoch a ide ďalej električkami do mesta a L75 smer Ružinov.
Nejde určite len o mňa ..
Tebe vyhovovat moze, ale rozbija to linku. Je to menej prehladne, nie je to easy-to-use a zostava existujuci problem s pripojmi. Pri takte 30 minut z Hlavnej stanice mozes vsetky regionalne vlaky oznacit poznamkou "vlak necaka na ziadne pripoje" (lebo dalsi ide za chvilu) a potom uz na ne mozes dalej nadvazovat regionalne autobusy.
Pokiaľ to bude nad rámec súčasného rozsahu mne prevádzka na N. Mesto prípadne Petržalka naopak vyhovuje. Ideal ak vybudujú zastávky Ružinov a Petržalka pri estakáde.
Víkend aspoň do 19-tej by mal byť v hodinovom int. bez debaty.
Podla mna je to celkom normalna zapadoeuropska cena (nie tak davno u nas stal 4,50). Navyse jednodenny (nie 24-hodinovy) listok pre Vieden bude dostupny od 5,80 pri kupe v aplikacii, alebo cez web.
Na to posilnenie od marca som zvedavy. V prvom rade povazujem za hroznu strelu vedla rozbitie linky na dva smery a jednak posledne co som pocul (a dufam ze to nebude pravda) bolo, ze sa ma vyrazne posilnovat tyzden, ale vikend sa ma nechat ako je.
Senec a Bernolákovo sú na tom lepšie. Stoja tam Rexy.
Problém má Biel, Ivanka a Vajnory.
To vzniklo zavedením Rexov a zrušením OS. Predtým boli ráno v cca polhodine od Galanty po BA.
Nedá sa vyhovieť všetkým. Silná lobby zo Zámkov by chcela ideálne iba R z min. zastavovaním.
Rexy im predĺžili jazdu o 15 min.
Velké dediny ako Palárikovo, Jatov, Trnovec, Topolnica majú iba OS a 90 min.dieru v rannej špičke.
Vyriešiť to mali nové doplnkové OS Senec - N.Mesto, ktoré vraj budú...
Nie, na smiech je ten interval. Pre mensie mesta (akymi je aj Bratislava) je rozhodne lepsie riesenie mensia suprava castejsie, ako megasuprava raz za dve hodiny.
Osobáky idú denne a stoja všade vrátane Vajnôr tak preto. U nich stačí na začiatok pridať dvojnásobok vagónov alebo spojiť push-pully. Vypravovať 3-4 vagóny je výsmech.
810zssk