Co brani to nazvat ako napriklad S60 a S65 a budu jazdit sucasne? Budu tam teda jazdit 2 linky, riadne oznacene aby ludia vedeli, kazda s inou konecnou, ako bezne vozidla MHD
V slovníku máš aj nástupisko, výstupisko a stanovisko (vodiča električky). Tiež ide o dosť umelé (tentokrát) poslovenčenie.
Prejazd je vhodné podstatné meno skôr na opísanie činnosti súvisiacej s jazdou cez priecestie.
Ak by som vchádzal do priestoru dlhého 15 metrov a menej, tak by bola moja top priorita skontrolovať zadok. Rovnako ako keby som napríklad vychádzal z úzkej uličky, tak by bola moja top priorita nezobrať so zadkom zaparkované auto na jej konci.
On môže rozmýšľať inak, ale to ho ešte nezbavuje zodpovednosti.
Ja by som bol za "trochu posilniť špičku a viac víkend" (pridať ráno dva Os Galanta - HLST o 6:29 a 7:29, ktoré sa tam bez problémov zmestia s výhľadom na ďalšie dva Senec - BA niekam, dajme tomu DNV, ktoré sa tiež zmestia).
Železničiarska lobby je taká rozhodujúca, že momentálne premávajúci trojvozňový Os 4670 o 5:29 z Galanty na Nové Mesto zostal v GVD len pre zvýšenú frekvenciu železničiarov na Východné. Ael tie vyššie spomenuté pri zavádzaní REXov zrušili, popritom boli oveľa plnšie študentami a pracujúcimi. Proste ZSSK... ?
Pásmová obsluha na 130 by už pri takejto frekvencii cestujúcich nebola postačujúca.
Každopádne minimálne BID sa snaží o hodinový takt aj cez víkend všade v okolí Bratislavy.
Lenže na a z hlavnej stanice je katastrofálna doprava v špičke. Preto aj mraky ľudí vystupuje/nastupuje na Vinohradoch a ide ďalej električkami do mesta a L75 smer Ružinov.
Nejde určite len o mňa ..
Tebe vyhovovat moze, ale rozbija to linku. Je to menej prehladne, nie je to easy-to-use a zostava existujuci problem s pripojmi. Pri takte 30 minut z Hlavnej stanice mozes vsetky regionalne vlaky oznacit poznamkou "vlak necaka na ziadne pripoje" (lebo dalsi ide za chvilu) a potom uz na ne mozes dalej nadvazovat regionalne autobusy.
Peon