Priatelia, vedel by mi niekto vysvetliť, prečo t-208 pri jazde na Šulekovu sťahuje palice už na Svätoplukovej pred dojazdom do zastávky Kulíškova? Hoci by trolejbus mohol pod prúdom ísť až na Legionársku. Pýtal som sa šoféra a údajne majú taký príkaz. Rovnako mi nejde do hlavy, prečo t-210 sťahuje palice už na Karadžičovej, hoci dnes - keď neexistuje t-206 - by mohla dôjsť pod prúdom až do zastávky ASMN.
MatejBA
Alebo potom podme vsade nasilu robit prestupy, vsak prestupny system hura!
L21 po Patronku, vsak ide dalsich XY autobusov/trolejbusov na ASMN
L29 po Rivieru, vsak elektricky
L50 po Tomasikovu od Slimaka a L50/2 pod Most SNP od Auparku - vsak elektricky
L61 po Trnavsku, idu ine spoje do okolia Hlavnej stanice
L68 po Farskeho, elektricky idu predsa na Trnavske myto a Salezianov
A tak dalej. A mne nevadi prestup, ako rad naznacujes, mne vadi ked sa prida zbytocne umely prestup navyse. Alebo aj ty by si radsej isiel bus/bus/tramvaj/metro/bus/bus do prace?